Nu op tv-topic

Ja dikke auto’s kijken hahaha

1 like

Heb al vier te hard doorgedraaide boormachines gezien

1 like

Zou hij het hebben over die keer dat hij zijn ribben geblesseerd heeft?

Wisten jullie dat trouwens? Hij heeft een blessure aan zijn rug en ribben! Ja ja

7 likes

Ondertussen doet hij de kaars met yoga :clown_face:

3 likes

Ik vind die Chris trouwens extreem ongemakkelijk, hij kijkt zo angstig uit zn ogen. Gaat echt niks worden tussen hem en Debbie, veel te onzeker is hij voor haar. Vind nog steeds dat ze Mark van Caroline naar Italië moeten sturen.

Zit te denken of we onderling nog andere matches kunnen maken. Kan even niks bedenken maar zou wel heel graag Romana en Jacob in quarantaine willen zien (niet qua romantiek, wel Romana die Jacob even flink op zn plek zet).

10 likes

Pascal die diepgaand probeert te zijn. :rofl: Wat een lachertje.

2 likes

Dat doen vrouwen die kinderen hebben gehad soms

Echt heel eng idd

Vroeg me trouwens nog af, is er eigenlijk verteld hoe Vincent dit heeft kunnen kopen? Omdat 'ie vrij jong is en niet bepaald ambitieus overkomt, en het gebouw vast niet goedkoop geweest zal zijn.

Hij heeft een partner, dus iig 50/50% (die persoon is wel in NL gebleven maar komt af en toe over)

En de staat van het pand was natuurlijk ook niet top

Oelala samen een ritje maken naar de bouwmarkt

Jezus ik vind Jeffrey zo’n saaie sneuneus. Denkt dat 'ie punten scoort door haar mee te nemen met de auto, zij denkt alleen maar ‘oké handig want ik moet nog boodschappen doen’ :joy:

10 likes

Nou meid dan doe je die badkamer toch lekker zelf als dat sneller is

Ugh die kleding van Vincent ook elke keer, is hij 8?!

5 likes

Wat is Jeffrey saaaaaaai. ‘We kunnen ook iets actiefs doen’: zit op zijn luie reet in de auto.
Ziet ook helemaal niet in dat zij er niets aan vindt :’)

6 likes

Hooooooi ik ben er! Nog iets gemist?

Jeffrey krijgt een harde piemel van zijn auto.

4 likes

Ik wil dus ook eens gaan suppen!!

Misschien kunnen we naar de b&b van Vincent en dan suppen en dan daarna kitesurfen met Jacob, Jeffrey brengt ons wel heen in de Ferrari

3 likes

Zin in! En Jef kan ons brengen met z’n waggie.

1 like

Dat stukje met Jacob/het zwembad, waar kijk ik in godsnaam naar :sob:

2 likes