Nee want het is 50 euro toegang… #skeeretatta. Zou voor die toegangsprijs liever naar disney gaan… kwamen we pas achter toen we voor de deur stonden en al 10$ aan parkeren hadden betaald…
Toch niet naar binnen gegaan.
En daar naar t strand bij jetty gaan en een visje eten in de haven (er is een supernice visrestaurant die in de lp staat. Maar er zijn daar best veel visrestaurants die vast ook nice zijn). En cruiseschepen kijken.
Ik kan hem ook niet aanraden. Wij zijn wel geweest (hadden korting). Maar wij hebben niet veel interesse in de raketten ed en het geduld niet om naar een film te kijken die hier overgaat. En als er geen lancering is, dan is er ook niet veel te doen. Wij waren er binnen een uur weer uit.
Ik vond het ook niet heel boeiend (wel al hele tijd geleden) Heel hysterisch. Leukste was dat je een maansteen kan aanraken.
Edit: ho, nu is het een quote geworden.
Bedankt iedereen! Denk dat wij dan ook beslissen om niet daar heen te gaan. We dachten zelf dat we ook binnen een uur klaar zouden zijn.
Dit is trouwens ons reisschema!
Dag 1. Amsterdam > NYC
Dag 2. NYC
Dag 3. NYC
Dag 4. NYC > Philadelphia > Washington DC
Dag 5. Washington DC
Dag 6. Washington DC
Dag 7. Washington > Roanoke (Shenendoah NP)
Dag 8. Roanoke > Asheville (Blue Ridge Parkway)
Dag 9. Asheville > Atlanta (Great Smokey Mountains NP)
Dag 10. Atlanta > Savannah > Orlando
Dag 11. Orlando
Dag 12. Orlando > Fort Lauderdale
Dag 13. Fort Lauderdale
Dag 14. Fort Lauderdale
Dag 15. Fort Lauderdale > Key West
Dag 16. Key West > Miami
Dag 17. Miami
Dag 18. Miami
Dag 19. Miami (Everglades NP)
Dag 20. Miami > Amsterdam
Goed schema!! Vroeg me alleen af waarom jullie zo lang in Fort Lauderdale blijven? Ik vond FL (en Miami eigenlijk) niet superboeiend, zou dan eerder aanraden om beetje te spreiden en iets meer tijd op the Keys te hebben!
Haha even een ander geluid dan alle reacties hierboven maar ik vond het dus echt heel leuk!! We hebben ook een tour met een bus over het lanceer terrein gedaan en ik vond de Apollo, de space shuttle, de shows daaromheen en de afmetingen van die raketten en shuttles en gebouwen echt heel gaaf en indrukwekkend. We waren juist wel blij dat we geweest waren want dit zie je niet overal.
Super leuk schema! Volgens mij heb je er geen tijd voor maar ik vond Savannah heel erg leuk en mooi dus misschien nog een aanrader om er even te kijken? Aangezien je op die dag veel reist is het vast lastig?
Dit vond ik dus ook, was echt één van de leukere dingen die ik al in mijn leven heb gedaan
Heeft iemand de gouden tip voor een leuke betaalbare AirBnB in New York? Ik verdwaal een beetje tussen al die opties
Heeft iemand tips over hoe je op een voordelige manier iets van een abonnement kan afsluiten waardoor je toch 3/4G hebt in Amerika? Of bijvoorbeeld met een Amerikaanse simkaart ofzo? Kan je dan nog wel je normale whatsapp doen?
Er staat hier ergens in het topic een simkaartje die je thuis al kan bestellen en opgestuurd krijgt, maar je kan ook in Amerika zelf bij bijv. T-Mobile een kaartje halen. Beide opties kan je nog je eigen nr. gebruiken bij WhatApp.
Wij hebben vanmiddag het laatste gedaan.
—-
Ooooh, het is hier in NY echt vies vies vies heet (37 + hoge vochtigheidsgraad), maar we hebben wel veel kunnen zien en doen vandaag. Morgen nog een heel dagje hier, en dan naar Washington.
Je kunt, als dit met je telefoon mogelijk is, ook een esim als dual Sim gebruiken. Dit kun je een paar dagen voor vertrek thuis al regelen via de t-mobile eSim app. Je kunt dan van beide simkaarten gebruik maken op je vakantie en bent dus ook gewoon nog bereikbaar op je Nederlandse nummer.
Oehh dat lijkt me een goede optie! Is dat mogelijk met iPhone 7 plus dat je weet?
dankje! We gaan vrijdag al dus de tweede optie lijkt me inderdaad de beste, ik zal kijken of ik info op internet hierover kan vinden!
Volgens mij pas vanaf IPhone 8/X, maar dat weet ik niet zeker. Als je die optie hebt, dan zie je bij instellingen onder mobiel netwerk blauwe letters met ‘voeg mobiel abonnement toe’.
Ah helaas die heb ik niet! Inderdaad pas vanaf latere modellen.
@Bergson jij bent nu in Florida toch? Heb je tips? Wij gaan volgende week zondag Naar Orlando, Napels en Miami!
Ja klopt! Omdat we het hiervoor zo druk hebben gehad, doen we hier heel rustig aan haha. Ga je naar Universal in Orlando? Dat vonden wij wel echt geweldig. Kan wel Express Lanes tickets aanraden. Wij hadden ze niet, en hebben daardoor niet alle attracties kunnen doen.
Miami gaan we nog naartoe, we gaan straks naar de Keys. Naples gaan we misschien nog heen.
Ik ben al eerder in Florida geweest. Toen zijn we naar Universal geweest, slaan we deze keer even over!
Ik las dat je veel op instagram zet, wat is de jouwe?
Hoi! Ik ben nu ook in Florida ik vond Naples het prachtigste! Sowieso bij zonsondergang de pier op lopen dan spot je sowieso dolfijnen. Wij hebben ook een boot cruise gedaan (kan je via Groupon tickets scoren) en toen zagen we nog meer dolfijnen, mega leuk! Miami vond ik zelf een beetje tegen vallen maar we hadden veel regen. Als je van shoppen houdt: Aventura Mall en Sawgrass Mills Mall waren mega groot en leuk. Wynwood Walls is wel leuk om even te kijken (=gratis, overal graffitie) maar de hele wijk zit voor met de mooiste graffitie. Beter niet savonds laat rond lopen. Nu in orlando en wij gaan ook naar Universal dus daar kan ik nog niks over zeggen