Die ervaring had ik ook, helaas.
Thanks voor de reacties! Weet ik in ieder geval waar ik niet moet zijn haha.
Schaijk en Millingen zijn helaas wat te ver want geen auto
Anders Arnhem?
Dat is wel een optie met ov! Hoe heet die?
Je hebt er wel veel! Ik ging eerder naar Salon B, vond dat wel een fijne kapsalon. Heb verder nu geen idee
Ik kan in Arnhem Studio.57 aanraden, en dan vooral Maxime!
Kent iemand misschien leuke kleine winkeltjes in Nijmegen waar ze (edel)stenen verkopen? Spirit in style ken ik al! Vaak staan zulke winkeltjes niet echt op google (heb al gezocht), dus misschien heeft iemand nog een goeie tip!
Heeft iemand een aanrader voor een lekker Mexicaans restaurant in Nijmegen? Italiaans mag ook (maar niet zo’n standaard pizzatent) of een tapasrestaurant.
Ik ga voor Mexicaans graag naar Don Pablo, die vind ik lekkerder dan Popocatepetl.
Ik zag ook Chidoz staan, die krijgt de meeste sterren maar kun je daar nu wel of niet binnen eten?
Volgens mij is dat meer een snackbar/afhaal met wat zitplaatsen, maar durf het niet zeker te zeggen!
@Blush klopt! Chidoz is meer fast food Mexicaans, wel lekker trouwens. Italiaans restaurant schijnt Merano heel goed te zijn.
Merano voor pasta, Renato’s voor pizza. Mexicaans ben ik niet zo in thuis, heb wel eens besteld bij Popo, maar dat is gewoon zoals het overal is, prima.
Merano of bar pasta inderdaad voor Italiaans (geen pizza’s). Renato’s of Desem voor pizza. Een goed Mexicaans restaurant hebben we (naar mijn mening) in Nijmegen niet.
Ja mee eens! Chidoz is heel lekker maar niet leuk om te zitten
Nee toen ik naar de foto’s keek lijkt het meer alsof je in een soort van snackbar zit dus lijkt me niet gezellig.
Mexicaans weet ik niet maar La Dolce Vita is veruit het beste Italiaanse restaurant!
In Oost heb je ook nog zarzuela, dat is Spaans/Mexicaans!
Osteria Pomodoro in Lent is ook goed! (Italiaans)