Renato’s en Desem voor pizza idd! Don Pablo en Popcapettl ofzo vond ik beide echt slecht haha
Ik wil even klagen over SSH&, ben gewoon weer onderaan de lijst ingeloot😭
Zo kom ik echt nooit aan een zelfstandige kamer
Nee nog niet helaas. Als je er al woont lijkt het me ook makkelijker, dan heb je ook meer opties qua complexen
Is dat niet gewijzigd? Heb me er ooit ingeschreven en kreeg een keer een mail dat je eerst onzelfstandig moet wonen om op een zelfstandige woning te kunnen reageren dacht ik.
Ik huur zelf buiten sshn een studio (huurtoeslag is mogelijk) en wil eind dit jaar/begin volgend jaar groter gaan wonen en mag dan zelf een nieuwe huurder zoeken. Een bekende van mij is heel misschien geïnteresseerd, maar mocht dat niet doorgaan dan kan ik jou tegen die tijd wel wat laten weten als je wil/dan nog op zoek bent. Is 10 min fietsen van de han/uni
Klopt, het is gewijzigd! Als niet-huurder mag je nu reageren op zelfstandige kamers in Mariënbosch, Orion en Heidepark.
Awh wat lief, dankjewel! Zou heel fijn zijn, hou me maar op de hoogte😇
Ik heb vrij lang in een appartementencomplex vlakbij Goffertstation gewoond. Het was geen ideale locatie, maar goed te doen op de fiets naar de stad en de uni. Nog een nadeel is wel dat het een beetje tokkietown is, maar daar merk je zodra de deur dichtgaat niks meer van .
Het was ongeveer 45-50 vierkante meter volgens mij en je kan huurtoeslag aanvragen. Wij betaalde een aantal maanden geleden nog 590. Weet niet wat je budget is, maar volgens mij zijn zelfstandige kamers ongeveer dezelfde prijs? Mocht je interesse hebben kan ik je wel een linkje ervan sturen. Ze hadden altijd wel appartementjes vrij staan
Geen idee of dit het goede topic is voor deze vraag, maar aangezien ik het in nijmegen moet kopen…
Ik wil als bedankje voor iemand chocola kopen. Nu wil ik niet met de standaard merci aankomen, dus zoek wat leukers. Weten jullie waar je in Nijmegen goede chocola kunt kopen, misschien ook al leuk verpakt? Strik op de heijendaalseweg had vroeger een chocoladegedeelte, in het centrum bij het koningsplein zat iets, maar ik ben al lang niet meer in de stad geweest.
Koningsplein heeft idd (belgische?) chocolade maar ben de naam even kwijt. Zit naast de ijssalon. Verder heb je idd strik op de Heijendaalseweg maar ook in het centrum! Zit in de buurt van AH Centrum
Op de bisschop hamerstraat naast de praxis city daar zit ook nog een chocolaterie, nog nooit zelf geweest, maar ziet er altijd heel mooi uit.
Die op Koningsplein is van Leonidas, maar dat zit dus op best veel locaties.
In de Burchstraat heb je ook Chocolaterie Belga, daar heb ik af en toe wel bonbons of andere dingetjes gehaald en dat is altijd superlekker! Leuk inpakken doen ze ook als je het vraagt.
Belga!
En holy sweets in de Houtstraat!
Genoeg keuze dus
Misschien moet ik wel alles proeven voordat ik een keuze maak…
Hee, sorry voor de late reactie maar ik zie het nu pas🙈 had geen melding gekregen haha
Als je het linkje kan doorsturen zou heel fijn zijn! Dan ga ik ook eens buiten SSH& kijken naar studio’s en appartementen want dan kan ik na m’n studio daar nog blijven wonen