Nijmegen-topic

Is dit van nu of gister? Ik ga vanavond naar zusje van Debbie!!

1 like

Ik heb mijn kaartje van de week verkocht haha, balen! Veel plezier!

1 like

Ja het is echt belachelijk. Ik ken bijna niemand die nog studeert/op kamers woont, maar mocht ik iets horen zal ik het laten weten. Jij wil op den duur ook in Nijmegen gaan wonen toch?

Ik ben al maanden op zoek naar een appartementje/studio maar het is echt niet te doen :sweat_smile:

Weet iemand een fijne dansstudio in Nijmegen of omgeving? Mijn vriend wil met mij leren stijldansen maar we bakken er allebei niks van en verwachten dat ook niet snel te kunnen dus laagdrempeligheid en goeie sfeer is wel belangrijk.

Wij gaan woensdag beginnen bij Vermeulen, dus daarna kan ik het je laten weten!

1 like

Ja graag!

Ik kan komend weekend (of as dinsdag) naar Nijmegen om Carnaval te ontvluchten toch? Of is het inmiddels daar ook gaande


Alleen op de grote markt een tent

1 like

Top!

Ik vond het hartstikke leuk! Grote groep beginners (denk wel 20-25 paren, allemaal volwassenen, gemiddelde leeftijd net iets boven de 30 denk ik), chille leraar (mannetje van 75 met z’n vrouw, maakt aan 1 stuk door grapjes) en relaxte sfeer. Het is een beetje aftands gebouw, maar dat maakt mij niet uit. Je mag tussen de twee beginnersgroepen wisselen (dus als je een keer niet op woensdag kunt kom je op vrijdag) en als je een week helemaal niet kan kun je gratis een privĂ©les met de leraar afspreken om in te halen.

Dat klinkt goed! Ben zelfs een beetje blij met het aftandse gebouw want dat voelt minder eng haha. Vriend overtuigd, we maken een afspraak. Thanks!

Yes mooi dit werkt!
Ik heb het hele topic doorgelezen en muzieum leek me wel wat en zag een winkelstraat maar iemand nog andere tips :)? (vooral eten)

Edit : en cali omg vegan borrelplank

Ik zou graag ergens een paasontbijt of brunch willen bestellen om de horeca te supporten. Iemand tips?

Op de fb pagina thuisbezorgd nijmegen heb je een hele lijst waar je kan afhalen of laten bezorgen. Niet alleen paasbrunch of lunch. Wel een handige pagina.

Ah chill bedankt

Ben benieuwd of je wat gaat vinden en wat :grin:

Ik heb bij de meesterproef besteld! Staat een berichtje op hun Facebook over hoe en wat.

Weet een van jullie een café in Nijmegen waar je goed kunt werken? Mijn router functioneert niet meer dus ik ben nu thuis op mijn mobiele internet aan het werk, dus dan wordt het wel een heel duur geintje. Zou hiervoor normaal gewoon naar kantoor gaan, maar ik heb me vanochtend verslapen en het is meer dan een uur reizen naar kantoor en het kantoor gaat om 6 uur dicht, dus dan heb ik er alsnog vrij weinig aan


Ik vind the Fuzz wel chill!

2 likes