Nijmegen-topic

Is Orion niet iets? Daar lag de wachttijd eerst altijd rond 4 jaar

Hier zie je de uitslag + welke inschrijftijd de eerste had

1 like

Ik heb in Orion gewoond met 3,5 jaar inschrijftijd (wel vijf jaar geleden inmiddels). Voor heidepark heb je nog minder tijd nodig. Daar heb je ook alles voor jezelf, maar het is wel wat ouder en verder van het centrum.

1 like

Waar laten jullie je wenkbrauwen doen? Ik ging altijd naar less is more en was eerst ook altijd tevreden, maar de laatste tijd ben ik dat niet meer zo. Zit nu te kijken naar the I-brow factory en de benefit brow bar bij Douglas maar dat is allebei wel een stukje duurder. Iemand tips?

Ik val hier even binnen want ik hoop een goede sushi tip! We willen in Nijmegen naar de bios (Pathé) en daar ook sushi eten.
Weet iemand een goed restaurant, die ook een beetje op de route ligt van de bios?

Pathé zit ver buiten het centrum aan de andere kant van de rivier ook… wil je eerst in het centrum eten en dan naar de bioscoop of echt daar in de buurt wat eten?

1 like

De film draait om rare tijden en we moeten er ook voor reizen. In het centrum is het inderdaad niet handig om te gaan eten. Richting Lent of Wageningen zou ook nog kunnen

Shit Wageningen is toch geen optie, veel te ver weg.

Pathe zit in arnhem haha en dat is dicht bij de stad ik zou daar sushi gaan eten. Er zit een sumo en pokeh house heeft sushi vgm

Ik heb wel eens bij Lent Plaza gegeten, dat zit bij de brug, aan de kant van Lent. Niet heel ver van de bios vandaan. Ik vond het toen goed eten, maar is wel een paar jaar geleden.

@Prettyprettyprincess de Cinemec in Lent is ook Pathe geworden!

1 like

Ooh echt haha wist ik niet. Oh dan @Zoeva sumo , sushi point , shabbu shabbu , mister sushi en 2 tokos om spullen te halen om het zelf te maken hahaha.

We gaan toch maar naar Amersfoort hahaha. Daar draait de film om een redelijke tijd en we kunnen om de hoek sushi eten. Maar bedankt iig voor de info.
@Prettyprettyprincess
@Amoruccio

1 like

Een beetje laat en misschien heb je het niet meer nodig, maar ik ga altijd naar de Turkse kapster in Heseveld. Ze doet het met touw en ik ben altijd tevreden. Kost volgens mij €8,00.

1 like

Wanneer begin je? September 2020?

Stuur me tegen die tijd even een reminder! Wie weet kan ik je helpen

Hoi! Ik overnacht dit weekend in Berg en Dal met mijn vriend. Hebben jullie leuke tips? We willen misschien naar het muZIEum gaan, heeft iemand daar ervaring mee?

1 like

Ja ik! Is wel een leuke ervaring. Tips zal ik even over nadenken.

1 like

Ik weet niet precies hoeveel tijd je hebt of wat je leuk vindt maar hier wat ideeën voor in de omgeving:

  • boswandeling maken bij de Duivelsberg en erna pannenkoeken eten in het restaurant daar
  • fietstochtje maken door de ooijpolder en dan wat drinken bij de theetuin in millingen
  • wat drinken/eten aan de Waalkade
  • winkelen in de lange hezelstraat (veel leuke boetiekjes en oudste winkelstraat van Nederland)

En verder zijn er heel veel leuke restaurantjes en cafeetjes in Nijmegen! Dichterbij berg en dal heb je bijv Tati, maar ook downtown, cali, de Viking, fika, smaakrijk, fresca, bairro alto zijn allemaal aanraders :blush:

2 likes

Klinkt leuk allemaal, bedankt voor je tips! En pannenkoeken :heart:

1 like

Als je in het weekend gaat kan het wel zijn dat je bij de Duivelsberg in de rij staat haha, wij kregen eergisteren & gisteren namelijk allemaal telefoontjes of we wel plek hadden (pannenkoekenrestaurant in het centrum). Denk dat het herfst wandelseizoen is begonnen :yum:

Goed om te weten! Misschien dat we dan wat anders gaan doen. :thinking:

Iemand een tip voor een leuk hotelletje in het centrum? Prijs maakt niet zo uit, als het maar gezellig/hip/schoon en niet te oudbollig is.