Ja die wagentjes rijden hier inderdaad ook… die leidsters staan dan en die kinderen zitten in dat bakje. Wat een drama zeg
Ik word hier oprecht misselijk van… afschuwelijk
Wat jullie zeggen over het bakfietsnieuws klopt. Echt afschuwelijk.
Ik durf het bijna niet te vragen maar school en werk gaat gewoon door natuurlijk. Is er hier iemand die (iemand goed kent die) bij defensie werkt (het liefst een hoge functie haha)? Ik schrijf een artikel over de miljoenennota en defensie en ik heb nog wat bronnen nodig
waar haal je dat vandaan? online staat er nog niks over extra overledenen, op NOS inmiddels wel dat de remmen van de fiets kennelijk haperden.
De extra doden heb ik overheen gelezen. De bakfiets ging ineens gas geven en ze kon niet meer remmen en is toen door de spoorbomen heen geknald. Ze heeft geprobeerd de kinderen te redden en is daarbij haar benen verloren. Wij hebben hier op school veel toegang tot eerstelijns nieuwsberichten.
Bestuurder die niet kon remmen stond op NOS idd, nee ook ik dacht even ook over die extra overledenen vandaar mijn vraag. Hoop heel erg dat de begeleider en het 4e kind het overleven
Zonder benen? Dan zou ik toch echt liever dood zijn
Helemaal mee eens, heb fok weer weg geklikt, misselijkmakend inderdaad.
Maar er is dan toch ook een reden dat dit soort dingen nog niet de media hebben bereikt? Nog niet gedeeld met de families of nog niet gedubbelcheckt?
Maar wij hebben het ook niet nergens vandaan he
haar punt is toch eerder dat ze in twijfel trekt of je dit uberhaupt zo moet delen met het grotere publiek?
Was de uitvinder van de Segway niet zelf ook overleden door een ongeluk met een Segway?
Hoezo? Iemand zegt dat het op fok staat en ik zeg dat het klopt. Is dat erg?
misschien moet je dat even op school vragen! ik ben serieus. zorgvuldig omgaan met nieuwsbronnen lijkt me wel een dingetje om te leren in zo’n opleiding?
Maar het staat gewoon op rtlnieuws he? Het is niet dat dit anoniem is en dat ik het niet mag delen? Misschien begrijp ik je verkeerd?
Nee niet de uitvinder zelf, de persoon die het ontwerp gekocht heeft.
Nou ik kende Segway niet maar dit zijn nou de vreselijke dingen die ik zeker koppel aan dat merk
Wat afschuwelijk voor iedereen, kreeg er helemaal kippenvel van. Wat een drama, wat vreselijk… : ( Die vrouw ook, wat enorm zielig
Wow wat vreselijk. Ik lees nu dat iemand naar de bestuurder ‘remmen!!’ riep en dat ze terugschreeuwde dat het niet ging. Die ligt met kritieke toestand in het ziekenhuis. Maar serieus hoe zou een mens hiermee kunnen leven? Wat vreselijk voor iedereen
Dat haar benen eraf liggen heb ik nog nergens gelezen behalve hier. Lijkt me dat dat soort details eerst gecheckt moeten worden voordat je dat naar buiten brengt.