Het doel heiligt de middelen. Als de regels in de weg staan tussen het jou en het geluk van je kinderen dan snap ik best dat je dan de regels aan je laars lapt.
Dreigen met zelfmoord doe je niet voor het geluk van je kinderen. Hoe moeten die arme kinderen zich gevoeld hebben toen ze dat hoorden?!
Alle hulp aanpakken, zorgen dat je je zaken op orde probeert te krijgen, je psychische problemen aanpakken en keihard vechten dat je kinderen bij jou, waar ook ter wereld, kunnen zijn dat doe je voor het geluk van je kinderen.
Maar goed ik houd er over op. Het frustreert me enorm en ik hoop dat de Nederlandse overheid inziet dat er dingen moeten veranderen. Dit is onmenselijk.
Dit zijn wel makkelijke dingen om te zeggen natuurlijk.
Ik denk in ieder geval dat niemand hier echt begrijpt hoe het is om ergens zo lang te wonen en op te groeien en dan weg te moeten. Dan is er geen sprake meer van alleen maar rationeel handelen, dan is het overleven.
Ben ik met je eens hoor. Alleen het zorgt er wel voor dat vegan medicijnen, denk ik, niet bestaan.
Ik ben het hier zonder onderbouwde mening niet mee eens :â)
Heftige filmpjes zeg
#teamwintertijd
Ik vind dit zoiets raars.
Als er gekozen wordt voor wintertijd zal het in de zomer donker worden rond 21.00 uur dus doei lange zomeravonden.
Wanneer zomertijd wordt gekozen wordt het in de winter pas licht rond 10.00
Ik vind het leuk dat we zomertijd Ă©n wintertijd hebben en wou dat het gewoon bleef #onpopulairemening #impopulairemening
Ja, maar het blijft dan ook langer licht in de winter. Lijkt me heerlijk om naar huis te fietsen met de zonsondergang. Nu kom ik 's winters toch al in het donker op mijn werk aan dus dan maakt het me niet meer uit als het daarna nog een extra uurtje donker is haha.
Dit is trouwens een leuk filmpje over hoe raar de tijdzones nu zijn: https://www.youtube.com/watch?v=J1kOkoma_hM
Vroeger moest ik om 8.00 op school zijn en nu ook wel eens op werk, dan lijkt 10.00 me zĂł laat. Vooral als je al opstaat voor zevenen. Heb liever dan het dan een beetje redelijk verdeeld is en het gewoon lekker hetzelfde blijft.
Maar dat zit er dus niet in helaas.
Precies daarom vind ik dat het mag blijven zoals het nu isâŠ
Ik zag dit grafiekje op een ander forum, dan lijkt het dat de wintertijd over alle maanden bekeken eigenlijk minder extreem is dan wanneer we de zomertijd zouden gebruiken.
Al zou het van mij mogen blijven zoals het nu is.
Ja ik denk ook dat wintertijd beter is.
Alleen vind ik het wel heel bizar dat het toch wel een flinke impact heeft zoân uurtje, bijvoorbeeld die maanden dat het in de zomer dan zo lang licht is (dat dat dus niet meer zo zou zijn). Maar nog langer opstaan in het donker wordt echt mijn ondergang.
Gewoon terug naar Amsterdamse tijd. Laat iedereen maar door de war raken
Wintertijd was de OG tijd. Eerlijk gezegd vind ik het wel een heerlijk idee om kortere zomeravonden te hebben. Dan koelt het s nachts ook eerder af en dat slaapt beter. Plus lampjes in de zomer staan ook gezellig
Ik kan gewoon niet bevatten dat âtijdâ een politiek besluit is. Ik snap het wel en weet ook dat het in het verleden ook zo besloten is, maar echt hoe dan. Ik zag tijd gewoon als een absoluut iets ofzo.
Ja heel bizar als je erover nadenkt dat het destijds ĂŒberhaupt in ze op is gekomen om de tijd te veranderen Dat dĂĄt als een oplossing geopperd is en men dat dus blijkbaar ook daadwerkelijk een goed idee vond. Ik vind het namelijk ook heel vreemd om dat te veranderen.
Alles is een sociaal construct!
Haha ja i know, maar daar ben ik me juist super bewust van en daarom kan ik het nog minder bevatten. Ik denk gewoon echt van ja blijf van mân tijd af.