Nee maar wellicht kennen mensen hem die weten waar hij kan zijn.
Ik vind: naam, foto, alles waar je iemand aan kunt herkennen wel maar afkomst niet. Dat zegt verder niks over iemand.
Nee maar wellicht kennen mensen hem die weten waar hij kan zijn.
Ik vind: naam, foto, alles waar je iemand aan kunt herkennen wel maar afkomst niet. Dat zegt verder niks over iemand.
Het aan de politie meldenā¦ Die kan dan verder handelen.
Het gaat er om dat mensen hem wellicht kennen maar hem niet zo snel herkennen op de foto.
Bah, wat misselijk. Wel de slachtoffers gebruiken om stemmen te winnen, maar even op tijd komen om diezelfde slachtoffers te herdenken, ho maar.
Werd toen Jos B. gezocht werd uitdrukkelijk vermeld dat hij Nederlands was, weet iemand dit toevallig nog?
Nee, deden ze niet:
Vanaf 20:10. Alleen waar hij destijds woonde, hoe oud hij is etc.
Ja dan is het logischer, maar ik kan mij bij hem niet herinneren dat het zo expliciet benoemd is. Daarom vroeg ik het mij af, maar misschien ook wel. Is misschien ook geen goed voorbeeld dit haha. Maar ik heb het idee dat als het dus gaat om iemand met een Nederlandse afkomst dat het minder/niet benoemd wordt.
manspersoon
Haha toen ik de reactie van @anon45507601 las wilde ik je al taggen want jij legt dit altijd mega goed uit.
Dit had ik ook met een collega, echt vreselijk. Wat je zegt, ik probeer iedereen zijn keuze te respecteren want iedereen heeft het recht om te stemmen waar hij of zij dat op wil. Maar het is wel moeilijk. Met een collega probeerde ik een verdiepend gesprek hierover aan te gaan, hij gaat PVV stemmen, maar de ene āik ga anders wel gewoon op vakantie naar Turkijke, dus racistisch ben ik niet hoorā vlogen mij om de oren. En " ik vind Thierry wel een geinige man"
Om te janken, maar goed iedereen mag natuurlijk zelf weten waar hij op zij op stemt.
Ik ging even zoeken hoe dit normaal bij daders uit Nederland wordt gedaan, en inderdaad, daarbij wordt het zelden expliciet genoemd. Vraag me alleen sterk af of dat is om de reden die jij noemt. Vraag me ook af hoe ze dat in andere landen doen. Worden in Turkije daders van eigen bodem ook expliciet benoemd, of in Polen, of Vietnam? Of ook alleen als ze een ander geboorteland hebben?
Kon van hier alleen dit artikel vinden. In het kader onderin worden landen van herkomst genoemd.
Wel een interessante kwestie. Heb vannacht nachtdienstenā¦ als het een beetje rustig is ga ik researchen haha.
Ik denk dat het in veel gevallen ook helaas niet voldoende kijken en nadenken is. Domme blunder dit ja.
Forum komt ook zĆ³ ontzettend hoog uit in de peilingen. Hoop dat al die mensen thuis blijven morgen. Vind hun opvattingen nog enger dan die van de PVV.
Zo mee eens.
Ik weet dat het een extreem elitaire opvatting is, maar dit soort mensen zorgt er echt voor dat ik zou willen dat niet iedereen mocht stemmen. Het lijkt me echt ideaal als er een test kwam voor verkiezingen, gewoon over basiskennis omtrent de Nederlandse politiek en democratie. āJe weet niet hoeveel leden de Tweede Kamer heeft? Jammer joh, stemrecht ingetrokken, probeert u het over vier jaar nog eens.ā Benieuwd hoeveel politici zoān test niet zouden halen trouwens
Oh shit, nee, zal het even aanpassen, wil niet dat mensen gekke dingen over Salty gaan denken
Ja net zoals de mensen die op Baudet stemmen vanwege zān charisma. Tyf op, daar heeft niemand wat aan. We trekken ook geen les uit Bexit verder ofzo, nee gewoon lekker door naar de Nexit.
Thanks!
@Lula nou geen zorgen, daar stem ik echt niet op. Maar veel van mn collegaās hoor ik er helaas wel over en heb geprobeerd het dialoog aan te gaan maar het is gewoon onbegonnen werk
Ik heb echt een vooroordeel over mensen die op iemand stemmen die niet in klimaatverandering gelooft Vooral als het jonge mensen zijn