Nieuws, actualiteit en politiek

Uhuh, de limburger heeft ook al 2 namen op hun site staan. Dat er dodelijke slachtoffers zijn is al erg genoeg…

TRIAS POLITICA MENEER WILDERS

1 like

Er woont van alles. Ook Duitsers, Polen, weet ik het. Maar niemand ooit noemt het klein marroko.

2 likes

Haha ja ik zeg dat 70/80% niet NL afkomst niet enkel Turk en Marokkaans is. Et woont een mix van mensen, ook steeds meer mensen van NL afkomst.

Er zou nog een derde verdachte zijn opgepakt.

PVV gaat zo lekker veel stemmen binnenharken.

Nah Tokkies gonna tok

Andere mensen hebben Geertje afgeschreven, dit werkt alleen bij zn kerngroep.

5 likes

Katie Hopkins… Die kan zo irritant zijn :roll_eyes:

1 like

Vind dit zo jammer. Sowieso scheidt het 24 oktober plein kanaleneiland van oog in al. Niemand heeft het nu over oog in al of over ondiep waar hij gepakt is en blijkbaar in een woning zat. Kanaleneiland bashen is altijd zo makkelijk en het helpt de wijk totaal niet vooruit. Daarnaast zijn dit makkelijk controleerbare cijfers. De verhouding niet-westers migrant en anderen is eerder 60/40. Vind het onderscheid ook heel lullig om te maken omdat de grote meerderheid daarvan gewoon prima mensen zijn. Geeft echt een beroerd beeld.

8 likes

Hahaha jaa echt zo van als ik minister president was dan had ik dit voorkomen.
Nou lieve Geert volgens mij regeerd Mark Rutte dit land niet in zn eentje toch?
Ik bedoel waarom zou ik stemmen als Mark dit allemaal in zn eentje regelt?

2 likes

Helaas zijn er ook een heleboel simpelere mensen in dit land die daar meteen mee instemmen. En ja, ik zeg simpel. Als je dat soort uitspraken als waarheid aanneemt en denkt dat één persoon voor zoiets verantwoordelijk zou zijn.

6 likes

Ahh ik zie zo op tegen de stomme maatschappelijk discussie over “hoe het rechtssysteem zo kan falen”. Vind absoluut dat er gekeken moet worden of en zo ja wat voor fouten er mogelijk zijn gemaakt, maar die overdreven reacties zijn zo onnodig.

2 likes

Ik vind het zo belachelijk dat de politici zoals Wilders die zo hard lopen te schreeuwen dat het niet kan dat EEN VERKRACHTER!!! nog vrij rond loopt niets in hun politieke programma hebben staan om iets te doen aan de vrouwonvriendelijke samenleving die dit mogelijk maakt. Als je ‘alle buitenlanders’ de grens over gooit zijn niet alle verkrachters ineens weg hoor meneer Wilders.

Dhr. Wilders is volgens mij echt een vrij slimme man en daarom vind ik het extra walgelijk dat hij de minder slimme/minder geïnformeerde mensen van deze samenleving zo probeert te bespelen.

*ik bedenk me nu dat ik misschien nu net doe alsof alleen vrouwen worden verkracht maar dat bedoel ik niet. Ik vind woorden als ‘rape culture’ alleen zo vreselijk naar om te gebruiken. Daarom maar vrouwonvriendelijke samenleving nu, ook al dekt dat niet de lading.

37 likes

Ook met dat Stem ze weg van hem. Alsof mensen met deze verkiezingen het huidige kabinet kunnen wegstemmen, terwijl het om de provinciale staten gaat. Dat is gewoon misbruik maken van onwetendheid.

6 likes

De PS kiezen wel de 1e kamer dus het maakt wel echt uit natuurlijk. Maar ben ook een beetje moe van de term ‘anti-Rutte referendum’.

1 like

Ik heb ook ‘een migratie-achtergrond’ maar maak je geen zorgen om je kinderen hoor: als ze wit zijn heeft niemand het over je niet-Nederlandse roots.

9 likes

Ja dat is waar, maar Wilders en consorten doen voorkomen alsof het verkiezingen zijn voor de 2e kamer. En hun achterban snapt waarschijnlijk niks van staatsinrichting. Dat maakt het zo vuil. Idd ook met de term referendum erbij.

1 like

of toch niet

3 likes

Denk het ook!
Misschien is ook tegen de mevrouw gezegd door politie dat ze de inhoud niet mocht zeggen, omdat ze anders het onderzoek zou belemmeren o.i.d.