Nieuws, actualiteit en politiek

Clickbait!

VERSLAGGEVING GAAT FOUT!!!

8 likes

De NOS probeerde verslag te doen van de gebeurtenissen in Utrecht. Wat er toen gebeurde zal je nekharen overeind doen staanā€¦

5 likes

Ik hoop dat de NOS meeleest en we binnenkort collegaā€™s zijn :+1:t4:

3 likes

Wij allemaal? :eyes::eyes:

Ik wil best Theoā€™s werk overnemen

Sorry, jij kunt geen bevelen opvolgen, heb je vanmiddag bewezen :-1:t4:

11 likes

Kunnen we dat niet onder ā€œthinking outside The boxā€ scharen?

1 like

Hoe zit ā€˜t met de heliā€™s ouwe reporter?

Ik zag dit trouwens voorbij komen. Ik kan niet ontkennen dat ik me vaker onveilig of geĆÆntimeerd heb gevoeld door mannen dan door mogelijke terreur.

Maar goed, uiteindelijk is dit ook nog steeds speculatie. Ben benieuwd of die vent Ć¼berhaupt gaat praten. Wat voor straf staat er op zoā€™n misdrijf?

9 likes

Dit is zoooo waar he! we zullen het zien.

Ik zit hier te ontbijten en hoor Fransozen praten over een terreur aanslag in NLā€¦ bizar

Maar ik denk dat bij de strafmaat de impact op de maatschappij hier ook wel zwaar telt toch? iig ik zie dat zoiets vaak wordt aangerekend in uitspraken. Dat het wel uitmaakt of je iemand thuis vermoord of midden op straat.

ā€™

https://www.ad.nl/binnenland/angelique-deed-aangifte-verkrachting-door-gokmen-tanis-hij-is-gek-ik-had-politie-gewaarschuwd~ad635343/

Ik weet niet zo goed waarom maar ik vind dit zo ongepast van het AD.

3 likes

In de zin van een alles in 1 veroordeling?

Ik snap wel dat ze boos is en daarom misschien gehoord wil worden, maar ik snap vooral niet dat het ad dit publiceert (maar ja vast voor de sensatie natuurlijk).
In die stukjes van het NOS zeiden mensen die hem kenden ook dat hij flink aan de drugs zat en gewoon een ā€˜gekkieā€™ was. Daar lijkt het wel opā€¦ maar dat kunnen we natuurlijk nog niet zeker weten.

1 like

Sowieso, ja, je hebt een aanklacht ingediend, en je hebt de politie gewaarschuwd, maar ze kunnen hem niet zonder veroordeling zomaar oneindig vasthouden. De politie heeft echt niks verkeerds gedaan lijkt me?

1 like

Ik hoop dat deze getuige de hulp krijgt die hij nodig heeft!

Wow wat een heftig verhaal van die jongen. Zag het net op Nieuwsuur

Ik probeerde bij de fb post van het artikel van die mevrouw feedback te geven er stond iig ā€˜geef hier je feedbackā€™ maar dat was slechts rapporteren en het viel niet onder een categorie :upside_down_face:

Ik las ook echt met verbazing de comments. Sowieso met nieuwsberichten hoor, denk ik ā€˜vast medelevendā€™ en dan zeiken mensen op elkaar en andersom. Dan denk ik hmm niet mag best wat kritiek op komen maar nee hoor heel nl leeft mee :woman_shrugging:

1 like