Wat ik ook raar vind is dat de tram richting Utrecht centraal ging, als je echt paniek en onrust wil zaaien pleeg je een aanslag toch op een heel druk station in plaats van in de tram op weg ernaartoe.
Ja maar hij komt wel uit Turkije en riep Allahoe akbar en heeft zelfs een baard gehad!1!!
Haha ik woonde op adelaarstr, nu in wijk W.Vr in t gedeelde dichtst bij de binnenstad.
Amerika is nou niet echt om de hoek van utrecht. ( oke flauw)
Denk je? Lijkt me helemaal niet moeilijk.
Hahahhaha gehad ook nog
Ik denk ook dat het eerwraak is. Als hij echt een aanslag wou plegen had hij dat vanochtend bij die staking van ns moeten doen.
Ik zou denken dat op het moment dat iedereen doorheeft wat er gebeurt, het eigenlijk al te laat is.
Ook niet zonder baard?
Ja precies, misschien dat als iemand het op een station doet dat diegene moeilijker weg komt, maar tegen houden lukt denk ik niet.
Oeps ik las woon
Ohjawel hoor, woonde eind v adelaar, richting herenstraat, dus vlak bij de Ah aan de asw en heb ook nog op de asw bij plantage gewoond, dus echt vlakbij Haha
Nee dat bedoelde ik inderdaad.
Maar je wordt niet gecontroleerd als je het station op komt. Als je het in een tas vervoert en je haalt het op het station eruit en schiet om je heen…
plantage wat een schijt supermarkt daar
Oké DWDD Fijn mevrouw, dat je precies weet hoe het zit.
Mijn broke ass ging altijd naar de boni bij het wilhelminapark, net een tijdcapsule die winkel. Maar fok de plus plantage ja en Ah asw aan het begin was zooo druk altijd.
Heeeeee nu ik dit lees! Voor ik vertrok stond er een vrouw voor me bij de security, die had een speelgoed kalasjnikov ?? in dr handbagage.
Die had daar makkelijk mee kunnen zwaaien in de vertrekhal.
Moraal vh verhaal, kun je dus in je handbagage trolley verstoppen en zo dus ergens op een station / luchthaven mee binnenkomen
ik vind dat ze het best goed uiteen probeert te zetten.
Dat is mijn voormalig docent, Beatrice de Graaff, een van Mn andere docenten was net ook al op tv aan het menig geven.