Nieuws, actualiteit en politiek

Hoofdverdachte aangehouden.

14 likes

Maar dit dus echt he!

1 like

Maar huh dat is niet de schutter? Wtf, nu snap ik helemaal niks meer.

Ik las een verdachte, maat nog niet de schutter?

1 like

De verdachte is aangehouden gelukkig

1 like

Hahaha ze hebben mensen geintervieuwd over waarom ze buiten zijn terwijl het advies was binnen te blijven. Zegt zon vrouw " Jaa ik had een paar boodschappen dus ik heb hem (man naast haar) even gevraagd of hij mee ging"
Jaa mevrouw die man gaat u echt redden als iemand in het rond loopt te schieten.

28 likes

Aaah ze moesten nog ff updaten! Dat bericht was zoooo raar wat ik las;

Hoofverdachte is aangehouden, naar ds schutter wordt nog angstvallig gezocht.

aangehouden op de oudenoord, das om de hoek van waar de auto stond.

1 like

haha ja dat zei ik net ook tegen iemand, dan ben je ook niet ver gevlucht

2 likes

Ja apart he! misschien kunnen wij dat onderzoek gaan starten :nerd_face:

1 like

Betekend dat, dat ze helemaal niet goed gezocht hebben? Lijkt mij dat ze daar als eerste de buurt hebben uitgekamd.

Weet niet, het is ongeveer naast Mn studentenkamer en 400 meter waar ik nu woon, hoor wel de hele tijd heli’s al dus denk dat ze al langer zoeken in die hoek/

1 like

Je gaat niet meteen naar binnen, je moet voorbereiden.

2 likes

Nee maar dat zeg ik ook: logisch dat je dierbaren dat checken, maar die hadden dat al lang gedaan in dit geval. Dan hoef je het 8 uur na de situatie echt niet meer op fb te zetten.

Wat goed dat ze ‘m hebben joh, tijdens een van die huiszoekingen dus. Echt knap politiewerk.

2 likes

Hebben ze jou nou nog niet gevonden.

4 likes

Nogmaals ff vraagtekens, was hij nu alleen of niet? Want ze blijven het ook maar hebben over een andere verdachte.

Ja, ze hebben tijdens eerdere huiszoekingen al een verdachte opgepakt, maar dat was niet die Tanis. Wat zijn rol precies was is niet uitgelegd.

Aah oké! Horen we vast nog wel.

Nu wil ik weten, terreur of toch eerwraak

Terreur lijkt gewoon niet te kloppen met de feiten

Een tram in Kanaleneiland
Op een rustig tijdstip
Wijk (en dus tram) meerderheid allochtoon
Specifiek achter 1 slachtoffer gaan, ook nadat ze de tram uit is en anderen nog wel in de tram zitten.

Klopt niet met wat het doelwit van een Islamitisch terrorist zou zijn imho.

12 likes