Dat vind ik dan wel mooi om te zien.
In Amerika zouden ze juist schreeuwen dat ze nog meer wapens zouden willen hebben.
Maar echt he! Hier staat de bevolking er zo anders in.
Knuffelt men nog eens extra een vreemde.
Merk ook niet dat het land nu verdeeld is, nee juist nog hechter geworden.
BEN JIJ NAAR BUITEN GEGAAN?? MEEJ GEVOAR VEUR EIGE LEVUH?
Zal me niks verbazen als het gewoon een âDeze auto is te koopâ briefje was
Ben jij van schok Limburger geworden of wat is deze weird flex?
Terrorisme heeft als doel angst zaaien, dus als je de angst niet laat groeien, maar gewoon door gaat met wat je wilde doen dan bestrijd je het beste terrorisme. In ieder geval meer dan paniekeren op social media en/of binnen gaan ophokken omdat je jezelf overtuigd hebt dat het nu zo dicht bij is dat het jou had kunnen overkomen.
Het is geen Limburgs iig.
Nee meej is brabants en dat vind ik een leuk woord. Dus ik dacht nah doe ik gelijk de hele zin in t brabants.
Anyhow ik zou ook gewoon verder gaan meej t leven
Op zich ben ik het met je eens, maar het advies was er ook zodat de hulpdiensten goed hun werk konden doen en die kan je met het negeren van het advies natuurlijk wel in de weglopen
Sorry maar nee.
Hulpverleners in de weg lopen? Er is 1 incident geweest, aan de andere kant van de stad. Kan je niet eens komen, is afgesloten. Als je hier rond loopt door jet centrum belemmer je niemands werk hoor. Niet eens politie gezien ĂŒberhaupt.
Slaat echt nergens op dat argument.
Echt hoor, poe poe.
Op het moment dat jij naar buitengaat weet je niet wat er allemaal gaande is. Ja misschien blijkt het straks maar Ă©Ă©n incident te zijn, maar jij kan op dat moment niet zien wat er achter de schermen allemaal gaande is. Ik zeg niet dat jij iemand tot last bent geweest met naar buiten gaan, maar het is wel een advies dat gegeven wordt door instanties die meer informatie hebben dan jij op dat moment en als iedereen dat advies negeert kan het juist wel weer belemmeren dus zeggen dat het argument nergens op slaat gaat wel wat ver
Dat is een advies omdat het onderdeel is van een protocol. Net als level 5 voor de gehele provincie, inclusief alle kleine dorpjes dus. Je moet gewoon iets lezen en dan zelf een keuze maken.
Hij is in 2013 veroordeeld voor poging tot doodslag en in 2017 voor verkrachting. Hoe loopt zoân persoon dan nog vrij rond? Dat vind ik echt heel kwalijk.
Het was een advies, daar mag je gelukkig mee doen wat je wil.
Nog niet veroordeeld voor die verkrachting uit 2017 toch? Ik had gelezen dat het toen heeft plaats gevonden en hij pas twee weken geleden voor het eerst voor de rechtbank stond ivm die zaak
Hoezo? Als iemand zijn/haar straf heeft uitgezeten, is diegene tot het uitzitten en daarna weer een vrij mens hoor. Zo werkt het nou eenmaal.
Ik vind het dus kwalijk dat iemand die veroordeeld is voor poging tot doodslag zo snel al weer vrij is. Ik ben echt voor veel hogere straffen. Edit: maar dat is een hele andere discussie.
Vind dit soort opmerkingen altijd een beetje stom. Moeten we dan iedereen die een fout heeft begaan (hoe erg dan ook) voor de rest van hun leven opsluiten voor het geval dat ze weer de mist in gaan.
Maar poging doodslag kan echt uit van alles bestaan. Je weet niet waar de zaak uit bestond of wat zijn straf is geweest