Nieuws, actualiteit en politiek

Gelukkig was ik al twee uur buiten wandelen Haha

1 like

Ik vind Mark & Ramon vaak kut maar ze stipten net fake news aan, dat vind ik wel goed!

2 likes

Haha ik ben benieuwd of het nu dalijk dan weer een stuk drukker wordt of niet

1 like

Dat was geen terrorisme. Dat geldt ook voor de koninginnendagaanslag (al wordt die door sommige weer wel tot terroristische aanslagen gerekend). Terrorisme heeft ten alle tijden een politiek motief/doel. In Alphen ging het om een zeer verwarde man met psychische stoornis die een gewelddaad heeft gepleegd. Maakt de daad niet minder heftig, maar het is wel belangrijk om die twee van elkaar te scheiden.

2 likes

Zo was t een uurtje geleden

17 likes

Ah dan snap ik het

Knap dat die vrouw dat doorhad. Ik heb op straat echt oogkleppen op. En als ik thuis ben, heb ik al helemaal niks door.

6 likes

Hoe weten ze trouwens de naam van de dader? Alleen op basis van die camerabeelden?

Wel echt een gek gezicht wetende dat dit midden op de dag is, wat normaal zo’n druk punt is

3 likes

Was hij niet al eerder veroordeeld voor iets? Als hij herkend is door getuigen en ze hebben die foto…

Ja zoiets dacht ik ook. Maar ik kijk dan ook iets te vaak CSI

Denk hierdoor

Ja hij schijnt al meerdere keren opgepakt te zijn voor verschillende dingen

Dat was zo’n raar bericht? Geef dan geen interview af denk ik dan, als je niet wil zeggen wat er op het briefje staat.

Ben echt nieuwsgierig nu ja

1 like

Kan me voorstellen dat als die foto onder de politie wordt verspreid iemand hem herkende.

Ja inderdaad. Lijkt betrokken te zijn geweest of is veroordeeld voor oa inbraak, autodiefstal, verkrachting en een opstootje met de politie.

het bleek gewoon een boodschappenlijstje te zijn, de quinoa was op

11 likes

Kan me best voorstellen dat de journalisten best opdringerig zijn en ze haar aanspraken en ze toen al even vast zat in het moment, maar ze niet veel mocht zeggen van de politie

2 likes

Neuh! Maar vond net dit bericht.

Wij staan gewoon allemaal netjes met ons koppie in de database.

Wil nu wel echt weten wat z’n motief nu is, ik vind dit gewoon heel interessant om te volgen.
Misschien dat ik er daardoor ook anders naar kijk en er nuchter in sta.

Ik wil jullie dan ook absoluut niet bang maken, maar ik type dan zoiets waar ik het ook met de vriendinnen over heb en hier wordt dat da. anders opgevat.

1 like

Dan kan ze toch zeggen “ik mag hier van de politie geen uitspraak over doen”
Ze deed zo geheimzinnig. Maar goed, ik snap dat zenuwen oid ook wel meespelen bij zoiets als je echts iets ontdekt hebt ofzo.