Nieuws, actualiteit en politiek

Er zijn op het moment ook onwijze rellen bezig in Rotterdam, terwijl daar ook extra politie is ingezet hier voor. Echt belachelijk dat mensen nu lekker gaan rellen.

1 like

Met dit soort ongefundeerde berichten zaai je alleen maar angst. “toen” en “zo’n periode”, je zegt precies niks in dit bericht en vervolgens doe je wel zo’n boute uitspraak. Ik snap dit echt niet hoor.

44 likes

Ja het zou kunnen, ik heb geen idee. Ik ga daar vooralsnog niet vanuit.

Tis zon nepbeeld, er zijn helemaal niet meerdere schietpartijen hier. Net ff een uurtje door het centrum gelopen en er is niks aan de hand buiten Kanaleneiland. Amper agenten gezien, voelde gewoon doodnormaal overal.

Word een beetje gek van die massahysterie.

4 likes

HALLO ER ZIT IEMAND MET ASTMA TE HUILEN

46 likes

Hahahahahahhahahahahahha

1 like

Ik word ook gek van dat stukje dat steeds herhaald wordt dat de woordvoerder zegt dat hij niets kan zeggen over mogelijke slachtoffers en dat zo’n man dan zegt ‘Ik zie iemand daar dood liggen’

9 likes

Nou inderdaad, hoe lomp kun je zijn. En ook echt zo’n dom stemmetje heeft die vent

Ik vind dit ook lastig. Bij een Turks uiterlijk denk ik namelijk wel meteen aan het uiterlijk van de betreffende man (maar dat beeld kan beĂŻnvloed zijn door de media natuurlijk). Ik zit te denken wat dan een goede omschrijving zou zijn. Of alleen een foto, maar die is niet altijd beschikbaar natuurlijk.

En Rutte die zegt dat ie in overleg gaat en dan doe vrouw die zegt “wat gaat ie nu doen?” En dat ie dan weer zegt “in overleg”

We snappen het. Kap gewoon ff met nieuwsuitzendingen als er geen nieuws is.

7 likes

Wow, stel je voor dat ik vandaag geen vrij had maar was gaan werken en ik in plaats van in Amsterdam was uitgestapt, in Utrecht was uitgestapt en zonder enige reden die tram had gepakt. Had echt slecht met me af kunnen lopen
 Ben helemaal in PANIEK!!!

31 likes

Het is toch de waarheid? Ik snap niet waarom ik nu weer zo aangevallen moet worden?

Zeg toch verder niks slechts jeetje.

Nou gelukkig had de NOS de primeur van een glimp van de lijkwagen

1 like

Je wordt toch niet aangevallen? En hoezo is het de waarheid? Ik zou dit soort dingen alleen van experts aannemen (en die kunnen het alsnog mis hebben).

Ik snap dat je het niet slecht bedoelt maar met zulke posts zaai je wel onrust.

2 likes

Ik vind het wel fijn dat er constant wat uitgezonden wordt, je kunt het zelf ook gewoon uitzetten als je denkt nu heb ik alles wel gehoord.

1 like

En die schietpartij in Alphen ad Rijn dan?
Ik snap je verder helemaal hoor, maar Van Gogh was niet het laatste voorval

Precies dit!

Ik snap dit soort opmerkingen ook echt niet. Ik reageer nu op jou @Oprah maar zie dit soort bangmakerij ook in en met name in de comments onder de berichtgeving. Vooralsnog weten we nog helemaal niet wat er precies is gebeurd, dus vind ik dit zo ongepast.

Sowieso hebben we nu - naast de echt bekende feiten- al langs zien komen: terroristische aanslag (onbekend), meerdere daders (onbekend), meerdere schietpartijen (onwaar), eerwraak (onbekend). Echt heftig hoeveel er ongefundeerd naar buiten wordt gebracht en hoe er gespeculeerd wordt op oa social media.

2 likes

@Zemraluani je hebt geluk! Advies om binnen te blijven opgeheven

1 like

Haha ja dat ook. En dan weer die Theo die drie meter heeft moeten verplaatsen en dan nog steeds niks te melden heeft. Ik doe het mezelf ook aan want ik hoef niet de hele dag naar die livestream te kijken, maar ik wil dan toch het idee hebben dat ik niks mis. Maar het enige dat je er mee opschiet is dat je nu al deze irrelevante stukjes na kunt praten.

Waar kan je dit lezen?
Gevonden :blush:

1 like