Is de Rabo daar vlak in de buurt.
Omdat ik totaal aan de andere kant van de stad woon in een wijk waar niks aan de hand is en ik honger heb?
âJa nu vind ik het niet meer leuk.â
âIk maak even een fotoâ
âMoet je kijkeeeee die man heeft een heel pak aanâ
Hou lekker je bek mens jezus
Ik zit nu vlakbij cs in een gebouw en woon in de buurt van die laatste locatie die genoemd is, waar politie is etc. Voelt ook niet helemaal lekker om nu naar huis te gaan fietsen
Zijn naam staat dus in de comments op Dumpert bij een filmpje. Zelfs met adres erbij, 8 jaar geleden gepost. Echt bizar.
Edit: volgens mij is het nu weggehaald, wel goed vind ik. Snel gehandeld.
Mwah, ik hoef niet perse naar buiten dus ik blijf mooi nog even binnen hoor.
Ja, het was om/bij het Rabogebouw. Ik zit in het gebouw daarnaast en had er ook uitzicht op. Kwamen ineens heel veel politieagenten aan.
Maar het is nu rustig, ik zie bijna niets meer inmiddels. Heb alleen niet het idee dat het binnen blijven heel strict gehonoreerd wordt, want ik zag ook toen het nog drukker was met politie best veel mensen op straat.
Ja maar dit is toch gewoon protocol? Bovendien moeten ze het wel zeggen, want als er dan iets gebeurd is het weer âjullie hadden niet gewaarschuwd!!â
Maar als je echt aan de andere kant van Utrecht woont kun je echt wel een boodschapje gaan doen.
Maar ik loop toch niet naar de crimescene? Ik loop 3 minuten in een wijk kilometers van Kanaleneiland ff naar de appie. De politie geeft altijd breed advies, je moet beetje logisch denken in hoe verre je het volgt. Leven gaat ook door gewoon.
Waar heb je deze info vandaan? Ik ben hier wel benieuwd naar.
wow ja als je zijn naam googelde kwam je ook bij dat filmpje
Ik zag net op twitter een screenshot daarvan voorbij komen.
Ik had zijn naam gegoogeld en eerste hit was een vrij bekend filmpje op Dumpert. In de comments hadden mensen de naam en adres gezet van degene die ze dachten te herkennen in het filmpje. Is een filmpje uit 2011. Naam is nu offline gehaald volgens mij maar op GeenStijl staat het nog wel zag ik.
Nee overal staat nu zijn naam idd maar ik vond het zo bizar dat dat in 2011 allemaal is gepost (die comments met naam en adres dus ook) en dat je nu dat filmpje tegenkwam als je op zijn naam googelde. En dat hij dus vermoedelijk de man in dat filmpje is dat ik jaaaren terug heb gezien. Maar dat is allemaal speculeren natuurlijk.
Dus Rutte weet ook nog niet of het ĂŒberhaupt terrorisme is en of er meerdere daders zijn.
âAls het terrorisme is, is het een aanslag op onze beschavingâ
Wat?
Lekker korte persconferentie
Nou Komop ik ga me niet bang laten maken door spookverhalen hoor. Mn vader en ik zijn weer veilig binnen inmiddels.
Wat een vage persconferentie zeg. Hier wordt je precies niks wijzer van. Al hebben ze natuurlijk wel hun tijd beter te besteden op dit moment.