Nieuws, actualiteit en politiek

Maar heb je het ook echt gezien? De haat komt ergens vandaan hè?
Hij geeft meerdere malen aan gesommeerd te zijn te moeten verplaatsen en zet vervolgens geen stap. Zet zijn camera op de neuzen van een eenheid die met werk bezig is. De politie stelt zelfs: “En nú wegwezen, zelfs de NOS”.
Dát is pas sneu

5 likes

Haha, sowieso beter dan “tyf op, rot op, donder op Theo”.

Op de liveblog van de NOS staat dat de politiewoordvoerder heeft gezegd dat berichten over andere schietpartijen niet kloppen

1 like

En dat praat goed dat je zulke verwensingen op internet gooit?

1 like

WAT er ook aan de hand gaat blijken te zijn. De media mag wel wat leren van zichzelf na vandaag. Wat een onprofessionaliteit.

1 like

Uh ja? De verwensing is dat Theo oprot, net zoals de politie dat op dat moment wenst.
Ik heb niet het idee dat je het zelf hebt gezien.

2 likes

Het allitereert lekker.

2 likes

Uh jawel, ik kijk ook.

Daar heb je gelijk in.

2 likes

:roll_eyes:

14 likes

Ja jawel, zit op de uithof. Alle hogescholen en universiteiten zijn gesloten. Alleen hoofdingangen zijn open en daar wordt iedereen gecontroleerd. OV rijdt ook niet meer. Maar dit is geloof ik gewoon protocol omdat het dreigingsniveau is opgeschaald naar 5?

Hoor wel veel sirenes buiten omdat ik niet super ver van het UMC af zit. Maar eerlijk: hoop dat ze 'm snel hebben anders moet ik een uur naar huis wandelen haha.

Are you kidding me?

2 likes

Dan vind het oprecht knap dat je zelf geen ergernis gevoeld hebt :joy:

1 like

Om één lijn te trekken:

Tering BN’ers

6 likes

Op Mn whatsapp zijn mensen echt allerlei schietpartijen aan het melden. Maar nergens bronnen, dus ik verspreid niks. Eerst bevestigd zien.

2 likes

Ik vind het opvallend dat er tijdens de persconferentie is gezegd dat er een schietpartij op meerdere locaties heeft plaatsgevonden.

4 likes

Ik zeg nergens dat ik geen ergernis heb gevoeld.

Als de DSI je wil pakken zijn ze binnen voordat de beelden je tv bereikt hebben, dat maakt echt geen bal uit.
De beelden van omkledende agenten vind ik wel laag, ze zijn niet voor niets altijd zo onherkenbaar vermomd, ze willen niet met hun kop op tv.

2 likes

Nee.

Locaties en alles wordt rondgegooid, maar kan niks bevestigen, zeg dus dat ik niet weet of het echt is.

Nieuwe incidenten zijn niet uitgesloten? Eh dat is toch nooit?

1 like