Ik ook. Ik denk haast een vrouw. Want vrouwen worden altijd alleen maar partijleider gemaakt als een partij in de diepe, diepe shit zit. En zodra ze dan uit het dal gekropen zijn, mag een man weer het stokje overnemen.
Sigrid of Kajsa?
Pechtold heeft de keuze gemaakt om niet deel uit te maken van het kabinet. Zodat er ook afstand was tussen d66 als partij en het kabinet. Neem aan dat ze dan als opvolger niet iemand kiezen die onderdeel is van het kabinet.
Iedere dag leer ik weer een feitje wat mijn wereldbeeld nog een beetje meer deprimerend maakt.
Ik vind dit nog steeds zoiets bizars. Echt een hele enge jongen die dader.
Bah, heftig. Je zou ze maar zijn tegen gekomen.
die Irakese invloedrijke vrouwen die de laatste tijd vermoord zijn. wat een afschuwelijke ontwikkeling is zich daar aan het plaatsvinden. WOW
Weeshuisstage: âDe meest fantastische tijd ooit, maar ten koste waarvan?â - https://nos.nl/l/2256231
Eindelijk krijgt dit eens wat meer aandacht !
Ja ok dat is waar maar merk in mn omgeving toch vaak nog onwetendheid dus toch goed.
Maar misschien niet nieuwswaardig genoeg voor dit topic inderdaad.
Waarom vind je het niet nieuwswaardig?
Er is zeker al aandacht aan besteed de afgelopen jaren, maar ik ken nog steeds meer mensen die vooral trots zijn op hun weeshuisvakantie, meer dan dat ze er kritisch op durven terugkijken. Ik vind het dus ook goed dat de NOS nieuws deelt over dat er dus daadwerkelijk scholen (ok, school) zijn die zich er vanaf nu voor afsluiten
Sorry verkeerd begrepen dan! Zeker mee eens wel. Maar daar verbaas ik me sowieso steeds meer over, wat de nos als âvoorpagina nieuwsâ beschouwt.
Ik vind het zelf wel goed dat het nog eens aangehaald wordt, vĂ©Ă©l liever dat dan het feit dat Wendy van Wanten en Frans uit elkaar zijn (dat was voorpagina-nieuws in BelgiĂ« ) (ik ken de NOS niet echt). Toen ik in Tanzania was, werd daar standaard als eerste vraag gevraagd of je toerist was of vrijwilliger. En de grote hoeveelheid âvrijwilligers voor 2 wekenâ ik ben tegen gekomen, echt bizar. En die zijn dan ook absoluut vol van zichzelf dat ze iets goeds doen en die arme Afrikaanse weesjes helpen. Ik begrijp hun goede bedoelingen, maar dat soort vrijwilligerswerk doet meer kwaad dan goed.
Krijgen we dit over dertig jaar ook voor JP
Balkenende en Mark Rutte
Nee het afscheid van Balkenende zal in Zweinstein zijn
Daar moet ik bij zijn.
Las net dit, vind dit echt heel heftig!
Vind die uitspraak van Trump over dat het voorkomen had kunnen worden ook wel gek, daar hebben de nabestaanden nu toch niks meer aan?
Ze waren er net afgehaald
Ik vind wat er in Brazilië nu gebeurt echt heftig. Heb ook een vriendin daar wonen, en ben zo bang voor haar
Wow dit heb ik compleet gemist