Zeker acht doden en vele gewonden bij gedrang concert Travis Scott in VS - Zeker acht doden en vele gewonden bij gedrang concert Travis Scott in VS | NOS
OH jeetje wat heftig dit
Zeker acht doden en vele gewonden bij gedrang concert Travis Scott in VS - Zeker acht doden en vele gewonden bij gedrang concert Travis Scott in VS | NOS
OH jeetje wat heftig dit
oh wat erg je zou toch denken dat dit soort situaties in het verleden al te vaak zouden zijn voorgekomen en er genoeg kennis beschikbaar is over hoe je festivals moet indelen zodat dit niet mogelijk kan zijn… wat een nachtmerrie
Ja precies, het is niet alsof het nog nooit gebeurd is in het verleden. Heftig…
Diegene die dit deelt is anti-feminisme. Ik had even op haar profiel gekeken en ze las ooit een boek waarin stond dat de pil onze smaak in mannen beïnvloedt (we vallen dan op mannen met vrouwelijke vormen?) en ze vindt dat we dus allemaal moeten stoppen met de pil. We hebben sterke mannen nodig!!!
Maar ik snap haar eigenlijk ook niet haha.
Ze zegt ook dat heel veel vrouwen scheiden als ze stoppen met de pil want dan vinden ze hun man ineens niet meer leuk
1 heel veel?? Wie dan? In haar wereld?
2 alsof je zomaar je man niet meer leuk vindt?
3 en alsof je dan zomaar gaat scheiden??
Dus je moet aan de drugs om je man leuk te vinden? Dan gaat er toch ergens wat mis met je relatie
Het probleem met dit soort mensen is dat er vaak wel iets van waarheid in zit maar dat het zo verschrikkelijk overdreven wordt.
Ja precies. Toen ik die stories over dat boek zag, dacht ik nog: goh interessant. Maar het wordt dan weer zo opgeblazen in die stories erna.
Nemokennislink
Maar je kiest toch sowieso iemand die best wel op jezelf lijkt? Volgens mij heb ik weleens gelezen dat je een partner kiest die net zo “knap” is als jezelf.
Vind Remy trouwens (ondanks zijn masculine uiterlijk) ook vaak als een teddybeer overkomen dus is dat dan wel man-mannelijk genoeg voor diegene?
Haha I know, ik had even snel iets nodig dus eerste Google resultaat gepakt. Je mag zelf verder zoeken, dan kom je er ook.
Drugs?
Ik ben maar wel heel anders gaan voelen over mijn toenmalige relatie toen ik stopte met de pil. Dat kwam natuurlijk niet helemaal door de pil, maar subtiele dingen die ik miste ging ik daarna wel echt veel duidelijker voelen.
Toen ik stopte werd ik zelf langzaam veel avontuurlijker, veel zelfverzekerder, en ik had ook echt veel meer seksuele energie. Mijn toenmalige vriend was een hele rustige en kalme jongen, vrij introvert. Dat vond ik toen ik aan de pil was al bij vlagen wat minder aantrekkelijk, maar zodra ik stopte werd het me echt ineens een doorn in het oog.
Ik wilde ineens een hele spannende, avontuurlijke en seksuele relatie, en dat zat er niet in met hem.
Er zijn veel slechtere bronnen voor toegankelijke informatie over wetenschappelijke onderwerpen
Dit blijkt dus veel groter uit de hand te zijn gelopen dan eerder gedacht met 100+ doden. Ik kreeg net een insta doorgestuurd die stories heeft gemaakt van een deel van de situatie en het is zo ongelooflijk bizar.
Mensen op brancards, meerdere mensen op de grond die gereanimeerd worden, de hulpdiensten hebben nauwelijks ruimte want het zit tot de nok toe vol.
Onderstaand account heeft een vrouw opgeschreven hoe ze daar middenin stond.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe chill een groot deel van de mensen bleef onder deze drama. Niet dat zij óók in paniek moesten raken en verplaatsen, maar hallo: er liggen mensen dood te gaan op het terrein?
Hoe kom je aan die 100+ doden?
Dit wordt ook overal weer ontkracht
@grace klopt inderdaad niet, heb ik niet goed nagecheckt Verwijst allemaal naar één insta-account met die beelden. Alle erkende media schrijven alleen over honderden gewonden.
Dit neigt iets te veel naar evolutionaire psychologie van likmevestje. Daarbij is het verschil subtiel maar das natuurlijk niet zon kekke artikelkop…
Of is er toch wel een verband tussen stoppen met de pil en je partner minder aantrekkelijk vinden? Amerikaans onderzoek laat namelijk zien dat vrouwen die tijdens hun huwelijk stoppen met orale anticonceptie daarna vaak minder tevreden zijn met hun relatie. Maar: dat geldt alleen voor de vrouwen die een relatief onaantrekkelijke partner hebben. Heeft hun partner een mooi gezicht, dan worden ze juist blijer in hun huwelijk.
Dus lelijke hetero mannen opgelet; drogeer je vrouw/vriendin met de pil. Anders gaat ze iemand anders zoeken, die wat minder lelijk is