Heeft iemand weleens gecheckt hoe het met deze acteurs gaat? Zitten ze daar nog vrijwillig in die hangar? Moeten we iemand helpen ontsnappen?
Ja, het journalistiek onderzoeksplatform Klikbeet heeft hier een item over gemaakt
Kwam dit artikel tegen, is al oud, maar vond het wel interessant, over Thierry:
Hahahaha Floribert ik zou er bijna nog een zoon willen die ik Floribert Werenfried noem.
Maar interessant stuk, en bevestigd ook het beeld wat ik van jerry heb. Hij wil heel graag het miskende genie zijn maar alas.
Ik las trouwens net dit
Kogel door de ruit van de praktijk: bedreiging van dokters die zich uitspreken in vaccinatiedebat
En ik vind het echt zo bizar. Mensen zoals jerry en die isa kriens en willem engel zijn hier echt mede verantwoordelijk voor en zouden imho er ook verantwoordelijk voor gehouden moeten worden. Net als Facebook trouwens.
Bizar dat dit gewoon mag.
Ja echt belachelijk. Ik heb dit een tijd geleden gehad in Amsterdam op mijn werk, een winkel op de beganegrond met daarboven allemaal appartementen. De bewoners hadden inderdaad geen licht, en wij geen klanten want niemand zag dat er een winkel zat, we zijn er toen bijna aan onderdoor gegaan. En echt 0 compensatie ook
Ik word al boos als ik het lees, wat voor klootzakken werken er bij dat bedrijf om te bedenken dat dit een goed idee is
Ik zou bijna langsgaan met een schaar om dat doek kapot te knippen, echt leip dat dit gewoon gedaan wordt? En blijkbaar zomaar kan?
Ja dit zou ik echt vreselijk vinden en een compensatie van 500 euro?? Dat doek moet gewoon weg
Ah fijn voor haar!!!
Wat de fuck?
Ik kijk het debat en word zo moeeee van Baudet, maar ik geniet echt van De Jonge’s reactie hahah
Hoe vaak gaat dit nog gebeuren?
Deze casus was toch al lang bekend?
Het voelt alleen alsof dit vaak voorkomt.
Geen arts, maar nog steeds gek dat er geen controle op zit
Oh je bedoelt een zaaddonor die veel kinderen verwerkt? Ja dat kwam veel voor, en helaas zijn er iig twee artsen geweest in NL die hun eigen zaad gebruikten.
Ik begrijp hier echt helemaal niets van
De man is op welke manier precies kapotgeknepen?
Ja dat zul jij niet weten zeker, jij bent daar zelf medeverantwoordelijk voor hoor!!!