Nieuws, actualiteit en politiek #3

https://anderetijden.nl/programma/1/Andere-Tijden/aflevering/866/De-krottenkoning-van-Rotterdam

Heb net GENOTEN van deze aflevering, echt zo wholesome, ik wens huidige huisjesmelkers dit ook toe :relaxed:

2 likes

Dus zelfs als de wereld letterlijk in brand staat, landen overstromen en de urgentie van energietransitie dit jaar luider klinkt dan ooit, hebben we niet alleen zulke idioten rondlopen, maar ook geen enkel tegengeluid vanuit landen om deze absurde plannen halt te roepen. Wtf is er mis met deze man? Wat is het nut van het Parijs-akkoord etc etc. als dit gewoon wordt toegestaan?

1 like

Die man denkt echt alleen maar commercieel en aan zn eigen inkomen. Dat het hele klimaat al naar de tering is en dat hiermee alleen nog maar erger wordt boeit hem dus blijkbaar niet. Wat een egoïst :face_vomiting:

1 like

Echt sterk van haar dat ze ondanks alle druk voor haar eigen geluk kiest

19 likes

Pff jemig ik kan me echt niet voorstellen hoe het moet zijn om je werk neer te moeten leggen omdat je bedreigd wordt, zoals nu bij de directeur van Feyenoord😨

2 likes

Ik las afgelopen week ook zo’n bizar verhaal over haar man, ex-bruidegom. Hij was ergens op de foto gezet met een staartje in en hij kreeg half Japan over zijn heen. Echt verschrikkelijk lijkt mij om te leven onder zo’n conservatief bewind.

4 likes

Wow ik vond dit ook zo bizar. Dat dus 70% van die haatcomments van 83 (waars betaalde) accounts afkomstig is. Waarmee ze dus technisch gezien 17(!!) miljoen mensen bereiken :scream:

2 likes

Brr super creepy joh. Ik vind van die massale heksenjachten online ook altijd zo’n eng en vreemd fenomeen. Volgens mij moeten we dat echt niet willen. Alsof sociale media de schandpaal is die vroeger op het marktplein stond

3 likes

Ik vind het ook gewoon zo bizar. Allemaal lekker jenken om hoe zielig en hoe erg het is wat er met Diana is gebeurd (vind ik ook echt vreselijk hoor) maar dan nog heftigere shit doen met haar schoondochter???

3 likes

Langste formatie ooit maar het ziet er echt uit alsof ze op schoolkamp zijn? Op de kleding na dan maar wie heeft hier nog vertrouwen in, wat de uitkomst ook moge zijn?

8 likes

Dit kabinet is dik #OverDatum. Rutte @minpres geniet van de status quo in het demissionaire kabinet, terwijl de crises zich opstapelen. Ons ultimatum is verlopen. De tijd is op, stuur ze weg! via @De_Goede_Zaak Dit demissionaire kabinet is dik over datum. De tijd is op, stuur ze weg!

^ petitie is dit

7 likes

Wel lekker matchend weer allemaal. Bedacht me vandaag dat van dit gezelschap Rob Jetten misschien ook nog wel een aardige kans heeft om op termijn MP te worden. Leek me niet eens zo verkeerd eigenlijk.

2 likes

Ik was het gewoon alweer helemaal vergeten dat ze nog steeds bezig zijn, zo lang duurt het :woozy_face:

2 likes

Hoezo, mag een formatie niet casual of gezellig zijn? Ik denk dat juist om het ooit nog voor elkaar te krijgen vertrouwen belangrijk is en open gesprekken krijg je juist denk ik makkelijker in zo’n setting

(Ik heb er ook weinig vertrouwen in hoor qua partijen maar ik snap niet wat dat met deze foto te maken heeft)

2 likes

Zeg ik ook niet toch?
Het is meer dat de aanblik van dit kabinet, of ze boos blij verdrietig gezellig ongezellig goed/slecht gekleed zijn mij sowieso irriteert.

Verwacht je dat er met nieuwe verkiezingen er echt iets zal veranderen? Ik snap de frustratie en deze petitie, maar heb echt het idee dat een volgende verkiezing niet voor grote verschillen gaat zorgen. Heb juist het idee dat steeds meer mensen pro fvd en pvv worden met de coronamaatregelen en al hun andere shit maar voor lief nemen :sweat: Maar misschien zie ik het veel te negatief.

Verder totaal niet relevante, Rob Jetten zat vorige week op mijn werk op het terras en ik moest wel een beetje fangirlen :joy:

2 likes

Soldaat van Oranje is met drie maanden verlengd!

:+1:

4 likes

image

18 likes

Meteen m’n broertje gevraagd wanneer we gaan!!

3 likes

Het houdt niet op, niet van zelf

1 like