Ik zou omkijken zeggen? Omzien lijkt net niet ofzo
Maar dan heb je twee keer kijken dus misschien daarom?
Hm ik vind dat wel een andere betekenis. Omzien betekent volgens mij meer zorgen voor
Edit: oke laat maar volgens google betekent het wel hetzelfde
Zou âomzienâ een referentie zijn naar Omtzigt?
Ja moest ik ook aan denken!
Ik heb hem. Jubelton gaat eraf, meer bouw voor starters, de huidige stand van je studieschuld wordt gebruikt ipv het originele bedrag
Ik moet bij zoân regeerakkoord wel altijd denken aan de doelen die ik opstuur naar mijn leidinggeven en dan met de feedback: âkan je dit meetbaar maken, wanneer is dit geslaagd?â terug krijg.
Dan denk ik ook altijd: ja dat kan, maar dat doe ik expres niet.
Rutte heeft in die 10 jaar durende studie geschiedenis blijkbaar nooit reflectieverslagen hoeven schrijven
is dit voorheen ook zo live gecommuniceerd met een nieuw regeerakkoord?
Moet wel zeggen dat ik echt echt positief verrast ben. Er staan echt veel serieus goede dingen in en heel veel bagger
@Pierlala 4 jaar geleden wel, daarvoor volgde ik het nog niet. Maar denk dat het standaard is
Die huidige stand is alleen voor starters zie ik?
Het koningshuis weer hoor. Arme Amalia jarig in coronatijd verdient wel een feestje. En dan deze reactie: âDe koning heeft mij laten weten dat het bij nader inzien niet goed was om dit zo te organiseren. Ik vind dat een verstandige reactieâ, schrijft de demissionair premier.
Dit is niet de eerste keer dat ze âbij nader inzienâ een andere afweging hadden moeten maken. Dit is gewoon bewust iets doen en achteraf sorry zeggen en de reactie van veel mensen zal ook wel mild zijn want meisje werd 18 en zie ze zijn ook net mensen.
Ik ben wel benieuwd naar wie welke ministerspost gaat doen. Hugo de jonge gaat naar onderwijs hoorde ik. Any more?
Oh dat vind ik wel echt een logische switch eigenlijk.
Die verklaring vind je waarschijnlijk als je de gehele motie plus regeerakkoord leest.
Ik vind die motie screenshots zo misleidend.
Soms is er al iets in gang gezet waardoor een motie niet aangenomen hoeft te worden of is er in de details iets dat de motie onuitvoerbaar maakt en dan strooien partijen met die screenshots om de beeldvorming te beĂŻnvloeden
Top Centric moedigde complottheorieën Van Rijbroek aan DPG Media Privacy Gate
WaaaauwâŠ. Die e-mails. Hoe ga je ook met zoân persoon om? Opeens word je beschuldigd van bizarre complotten.
Iemand dit meegekregen? 110 jaar cel na een ongeluk. Een online petitie is al ruim vier miljoen keer getekend en voor vandaag en later deze maand staan demonstraties gepland. Onder meer door de Latijns-Amerikaanse gemeenschap die vindt dat immigranten vaker buitensporig streng worden gestraft.
Echt ongelooflijk, ik had laatst ook een soort gelijk petitie ondertekend. Ik hoop dan oprecht dat er opnieuw word gekeken naar zoân zaak als het zo vaak ondertekend is. Diep, diep triest dit
Weet iemand wat er in Noord-Italië aan de hand is waardoor sla bijvoorbeeld heel slecht vindbaar is in de supermarkt?
Ik wordt hier best bang van We hebben al te maken met een pandemie en dan zijn er ook nog mannen die weer zo nodig willen dreigen met het binnenvallen van een land.