Ik ben wel echt benieuwd naar het akkoord. “grotendeels gratis kinderopvang” klinkt bijvoorbeeld als een mooi plan, maar wat houdt dan “grotendeels” in.
Voor de lage inkomens! Tenminste, dat las ik in het nrc vanochtend
Ik zag net dat Elon Musk uitgeroepen is tot Time Person of the Year en werd direct chagrijnig van het idee. Gelukkig dat nu.nl het direct in context plaatst.
Met de uitreiking vestigt het Amerikaanse blad al sinds 1927 de aandacht op personen die de meeste invloed hebben gehad op een bepaald jaar. Deze invloed kan zowel positief als negatief zijn. Enkele voorgangers van Musk zijn bijvoorbeeld Martin Luther King en Adolf Hitler.
Vind het alsnog een fantasieloze benoeming.
Dit soort uitspraken zaten eraan te komen. Tot nu geldt thuis een “verlicht arbo regime” voor werkgevers, want het is op afstand, niet te controleren etc. Nu we - als gevolg van covid - steeds meer thuiswerken, zal de aansprakelijkheid ook meer verschuiven. Meer informeren, voorzieningen moeten treffen etc
Er is een coalitieakkoord, ze komen zo naar buiten. Net extra NOS, maar stelde niet veel voor haha
Ik dacht dat jullie bijna met ons Belgische record van langste regeringsformatie aan de haal waren door hoe de media er altijd over deed, maar ik lees net dat het ‘maar’ 271 dagen heeft geduurd (België 541).
Ze hadden Britney moeten kiezen.
Yeees autism representation!
@Hejira dit
@ferris Wow ben benieuwd hoe ik de komende 4 jaar benadeeld word, not
Lijkt al met al wel een progressiever akkoord dan van te voren verwacht werd
Goed gedaan dit van de NY Times. Van alle landen ter wereld een korte impressie wat klimaatverandering doet. Die van Nederland is een beetje flauw, maar verder wel een goede manier om te laten zien wat het doet.
Same same, dit is echt
Maar wat ik ook echt heel raar vind is dat iemand zonder enige kennis van ict zo’n bedrijf opzet en een van de belangrijkste partners van de overheid wordt…
Die kerel is voor zover ik begrijp ook een totale klootzak waar niet mee te werken valt dus hoe dan??? Waarom woont hij niet in een bejaardenstudio van een karig pensioentje
Het bewijst maar eens dat je niet super mega slim hoeft te zijn om rijk te worden of CEO te zijn. En dat het een goed idee is om mensen geen hoge posities meer te geven na hun 60ste.
Net zoals deze man die 900 mensen ontsloeg via Zoom. Vervolgens ruzie ging hij ook ruzie maken met de overgebleven mensen. Die is nu dus ook ontslagen. well done.
Zo om 13.30 presentatie regeerakkoord live op NPO 1
Oh ik lees overal 14.00. Mmm wat is het nou
Edit nee toch nu!
die functie elders grap was ongemakkelijk
Ja redelijk misplaatst ook wel. Doe gewoon ff niet
Alle journalisten kunnen nu het leeswerk voor ons doen geheh
“Omzien naar elkaar, vooruitkijken naar de toekomst”
Maffe slogan wel, wtf is “omzien naar elkaar” haha
klinkt echt CDA
Downloaden gaat bij mij ook echt ruk nog
Dat is toch gewoon een normaal woord? Of niet haha