Sorry maar soms snap ik rechters echt niet. En ja disclaimer ik ga op een nieuwsbericht af maar er was een filmpje gefilmd door de buurvrouw?
En dan staat er geneeskunde student, missh komt hij over als “nette jongen”. Belachelijk
Sorry maar soms snap ik rechters echt niet. En ja disclaimer ik ga op een nieuwsbericht af maar er was een filmpje gefilmd door de buurvrouw?
En dan staat er geneeskunde student, missh komt hij over als “nette jongen”. Belachelijk
Zonder dit:
Centric heeft 185 Nederlandse gemeenten als klant en beheert daarmee privacygevoelige data van zo’n 65 procent van alle Nederlanders. Het bedrijf beheert ook vertrouwelijke financiële informatie van burgers en overheden: De Nederlandsche Bank, de Sociale Verzekeringsbank en de Bank Nederlandse Gemeenten gebruiken systemen van Centric.
Zou ik dit verhaal nog veel en veel mooier vinden maar echt stijgende verbazing ook naar die mails van de voormalig ceo van centric. En die mails naar grapperhaus ook??? Ik hoop echt dat dit verfilmd wordt maar ik hoop nog meer dat de overheid de banden met deze bedrijven verbreekt en verstandig om gaat met onze privacy gevoelige data (en ondertussen afvragen waarom we met zn allen zoveel weerstand hebben tegen die qr code…)
Dit is 100% een gevalletje van; zodra de tering uitbreekt en al onze privacy gevoelige data bij Rusland ligt - Oeps sorry we hadden dit niet zien aankomen. Waarna Mark weer kan roepen dat hij geen actieve herinnering heeft aan alle waarschuwingen.
Terwijl die alleen ff nieuwsuur had hoeven terugkijken 🥲
Ik vraag me af waarom dit niet veel groter nieuws is want in de Volkskrant heb ik hier geloof ik nooit wat over gelezen.
Dit lijstje gaat nu rond. -weg-
Hmm interessant, ben benieuwd hoeveel hiervan uitkomt haha
Wow Beatrice de Graaf en Ernst Kuipers ook (en twee vrouwen bij Buitenlands )
Een VVD-er op armoedebeleid
Wat irritant weer dat de mannen gewoon alleen met naam en titel worden genoemd en er bij de vrouwen nog mw. voor wordt gezet
Ik zag wel op Twitter dat er meer foute inzitten die er echt op wijzen dat de lijst nep is. Kunnen natuurlijk deels wel kloppen maar ook door dit soort slordigheden lijkt het nep te zijn. Zag bij Kees Verhoeven in ieder geval heel expliciet dat hij dit niet gaat doen.
Ik snap die Esther de Lange niet (landbouwminister), als ik haar google vind ik dat ze europarlementarier is, en ze stond ook niet op de kieslijst voor het CDA.
Interessante lijst! Ik wist ook niet dat Ernst kuipers verbonden was aan een politieke partij. Of hebben ze ergens nog een inschrijving van hem gevonden haha
Politieke verslaggevers zeggen dat het overduidelijk nep is helaas
edit: draadje hierover: https://twitter.com/AukevanEijsden/status/1473973924400664578
niet Hennis die heeft het al een keer verkloot
ik erger me zo kapot aan dat ‘mw.’ bij de vrouwen. Rot op met je ‘mw’
Rianne Letschert!!! Hoop het echt
Waar komt dit vandaan? Want ik geloof hier weinig van.
Heb op Facebook gestaan
Neeeeeeeeeeeeee mijn BEC
En wonen… lijkt me niet zo handig