Nieuws, actualiteit en politiek #3

Ja, met die basisschoolfoto met rode wangetjes en prayer hands, terwijl er gewoon een mugshot is.

1 like

Dat is toch voornamelijk op Foxnews nu? Althans, zag ik op reddit! Maar wel echt bizar, net zoals dat proces tegen die Kyle Rittenhouse (?) die gewoon zonder handboeien kon chillen naast de rechter, niets aan de hand.

1 like

Dit is de tijdlijn van de shooting. ( Jennifer is de moeder, James de vader, Ethan het kind.

Krijg er echt de rillingen van. Die ouders zijn gek.

Pa en ma zijn trouwens gepakt nadat ze gevlucht waren. Ze hielden zich verscholen in een gebouw in Detroit, en hebben daar naar alle waarschijnlijkheid hulp bij gehad.

6 likes

Zo, ik krijg er ook echt kippenvel van ja.

Een 15-jarig kind een pistool geven, wtf. Dat trots op Facebook zetten, wtf. Van school een waarschuwing krijgen en dan casual “lol” sturen, wtf. Die ouders mogen echt flink verantwoordelijk worden gehouden.

Ik kan er gewoon echt niet bij dat in Amerika het zo normaal is om een pistool te hebben. Ziek, gewoon. En vragen om problemen.

1 like

Relevant artikel van the onion.

34 likes

Wtf. Dus je weet als ouders dat het niet goed gaat met je zoon maar je besluit hem een wapen te geven en stuurt “zorg dat je niet gepakt wordt” als leerkrachten zorgen uiten??? Arme school, ze zagen de signalen en hebben geprobeerd actie te ondernemen maar met zulke ouders ben je gefuckt.

@fahrenheit451 dat Onion artikel zetten ze elke keer weer online als er een schietpartij is geweest. Hoe vaak ik dat al niet ben tegengekomen de afgelopen jaren, en elke keer weer is het de nagel op de kop. Vraag me af of er ooit verandering zou komen, kan het me gewoon niet voorstellen eigenlijk…

1 like

Dit land is echt zo’n karikatuur joh :exploding_head:

10 likes

And on the third day, God created the Remington bolt-action rifle, so that man could fight the dinosaurs. And the homosexuals.

Sws homeschooled deze kids

13 likes

https://www.tubantia.nl/enschede/bedrijven-van-twentse-ondernemer-gerard-sanderink-deels-in-handen-van-zijn-vriendin~a0d66126/

Kan niet mis gaan. Dit drama is mijn favoriete verhaal uit het nieuws, het is net een soap. Rian van Rijbroek (koekkoek) krijgt na de dood van Sanderink waarschijnlijk de leiding over Centric. Dit bedrijf beheert alleen maar de persoonlijke en financiële gegevens van alle Nederlanders, no big deal als dat mis gaat.

19 likes

Wtfff. Als dit een televisieserie was zou iedereen het ongeloofwaardig vinden

5 likes

Seizoen 4 van undercover. Tom Waes die Sanderink speelt en eigenlijk Rijbroek observeert vanwege haar connecties met Rusland, Iran en Noord Korea. :joy:

Het verhaal is echt te bizar voor woorden.

5 likes

Alles is hier ook aanwezig. Steenrijke oude vent, gekke charlatan, inhalige ex, groot maatschappelijk belang.

11 likes

afbeelding

2 likes

LOL ik: zijn we al bij seizoen 4??? Terwijl ik gisteren de laatste aflevering nog heb zitten kijken.

2 likes

Die vrouw is echt koekoek.

1 like

Haha ik lach me helemaal suf om haar optreden bij nieuwsuur :joy:

Die hele setting is hilarisch: haar suffe verhalen over ‘stukken code die bij banken binnen zaten, Russische en Iraanse codes en Noord Korea’ en ook die lappen ‘enge’ code die je op de achtergrond in de studio ziet hahaha

12 likes

Wtf, zij is toch niet helemaal lekker??

1 like

Whuuut, nooit zo over nagedacht :sweat_smile:

20 likes

Hahahahha

Parking Lot Pimpin over school shootings/ Ethan Crumbley. Ik vind haar filmpjes ZO goed, kijk ze iedere keer ademloos (meer dan 1 keer, want het gaat zo snel)

Ze is overigens ook geshadowbanned omdat ze het over racisme heeft.

11 likes