Dat is toch ook weer om te janken hoe snel er naar allerlei manieren rond die dividendbelasting gekeken gaat worden nu shell van plan is hq uit NL te verhuizen, de vermogenden worden asap bediend
D66 dé klimaatpartij van Nederland hahaha ik gil
Haha ik kijk het debat en moet echt lachen om deze opmerking van den Haan, over de communicatie en dat het lastig wordt te onthouden wat dan de verschillen zijn qua handhaving en pas bij winkels, essentiële winkels etc. Ze zei: het is voor mij al lastig te onthouden, hoe moet een gewone burger dat dan doen??. Of iets in die strekking. Slechte woordkeuze??
Ik kijk het debat ook en de Vries is wel echt kampioen in geen antwoord geven
Ik zit het debat te kijken (met voetbal op de achtergrond) en vind die nieuwe, tijdelijke tweede kamer steeds meer op een apocalyptisch landschap lijken. Wel passend in deze tijden. En wat is dit toch voor vloerbedekking? Vind het ook opvallend dat twee liberale partijen voor 2G zijn. Weliswaar met keuzevrijheid voor ondernemers, maar toch.
Edit: Sfeerimpressie. Krijg er ook een beetje StarTrek Vibes van. Zeker als ze het over boosteren hebben.
Wtf dit verhaal, het lijkt wel een film joh. Had geen idee dat dit soort dingen echt gebeurden:
Jeetje, dat klinkt als de serie Undercover in het echt. Daar was ook de situatie dat de undercoveragenten best ver moesten gaan, ook buiten het boekje en toestemming van de hoogste baas. Steeds met de gedachte “maar als we X dan pakken, is het het allemaal waard geweest en is het niet meer erg dat we het niet volgens de regels hebben gedaan”. En dat is dan maar een serie, kan me dus wel voorstellen dat die echte agent aan de druk bezweken is. Echt triest!
Opnieuw formatieblunder: CU-leider Segers laat akkoord VVD en CDA slingeren in trein
Serieus?
Undercover is ook deels gebaseerd op een echt verhaal, het eerste seizoen in ieder geval
Ik geloof echt niet in blunders met dit soort dingen. Denk dat dit vooropgezet plan is
Met als bedoeling om te polsen hoe iedereen over de inhoud denkt?
Of met een andere bedoeling?
Ik vind deze tweet ook echt veel te nonchalant/casual voor wat er gebeurd is:
Deze tweet is echt de geschreven versie van
‘Sorry…’
Haha Sorry zeg je als je per ongeluk vergeet om de deur voor de persoon achter je open te houden. Niet als je als politicus een belangrijk formatiestuk in de trein laat liggen
Haha ja raar toch?
En in dat stuk staat dat “een lezer” van de Volkskrant het gevonden heeft en de Volkskrant ingelicht. I call bullshit inderdaad.
Edit: omg dit is de reactie van Rutte
Segers heeft het meteen gemeld bij de andere onderhandelaars. VVD-leider Mark Rutte doet er luchtig over. ,Milieutechnisch is zo’n treinreis handig, maar dit…Nee, er worden heel veel stukken gewisseld in zo’n formatie. Daar was dit er één van.”
Haha WAT
Volgens mij legt hij graag de nadruk op dat hij, net als de burger, gewoon met de trein gaat. Wat een goede vent.
Oja maar wel even een heel belangrijk item laten liggen.
Ja in die hoek. Polsen hoe men over de inhoud denkt, afleiden van de werkelijke stand van zaken. Idk.
Ja ik dacht ook meteen: hoe gaat dat dan? Hebben ze dan bizar overboden om het huis te krijgen? Iets met de makelaar geregeld? Of de huiseigenaren zelf benaderd en uitgekocht?
@Vivre ja moest ik ook meteen aan denken! @Evenveel dat had ik vooraf nooit gedacht maar nu ik dit gelezen heb…
In ander nieuws, gras is groen