Nieuws, actualiteit en politiek #3

oh super interessant, ga m opzetten. verklaart wel een stuk meer maar dan nog, waarom zou livenation daarmee akkoord gaan als ze hun naam er aan verbinden?

ben echt heel erg benieuwd, het is net zo’n rampenplan als fire festival, maar dat was nog entertaining.
dit is gewoon gruwelijk verdrietig en kwaadmakend :persevere:

@Bergamot Koop mocha’s, same same but differentttt

3 likes

image

16 likes

Ja fyre was tenminste semi grappig omdat niemand (wondrously) is overleden…

Ik heb een alert gezet voor die jordans 11 :sunglasses::grinning: maar die ts hebben tasjes aan de zijkant :ok_hand::scream:

2 likes

Dit is zo lekker. Dit artikel dan. De friet ken ik nog niet, maar ga zeker eens een erebezoekje brengen

ah perfect voor je snuifdruks :tipping_hand_woman:

Ik ben van de blauwe knoop 🥲

2 likes

Oh heerlijk dit :grin: Ben benieuwd of de Amerikaanse Wendy’s nu een andere naam gaat verzinnen, net als in Australië waar al een Burger King restaurant bestond en de Burger King toen maar voor de naam Hungry Jack’s koos.

image

5 likes

Ik vind het nog steeds fantastisch en sowieso kan de Amerikaanse Wendy nooit de OG Wendy verslaan. Was altijd zo’n chille plek om te snacken na het uitgaan

4 likes

Ja kapot lekker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Er zijn al heel lang controversies rond Better Help. Dat de medewerkers niet allemaal goed getrained zijn (of nauwelijks) en er slechte/verkeerde diagnoses worden gegeven. Verbaast me ook weer niks dit

3 likes

Geen enkel goed bedrijf zou ook met zo’n deal akkoord gaan.

3 likes

Heftige cijfers :pleading_face:

“ In het onderzoek komt naar voren dat een groot percentage van de studenten rondliep met problemen als uitputtingsklachten, eenzaamheid en prestatiedruk. Maar er zijn ook studenten die het nog moeilijker hadden: 26 procent laat weten soms gedacht te hebben liever dood te zijn.”

2 likes

Vraag me echt af hoe dit verder gaat.

@kali

I went on the Astroworld landing page on the BetterHelp website. They require that you enter in your credit card information before receiving your free month of therapy. A bit unconscionable to ask for teens and young adults suffering from PTSD for their payment information upfront under the guise of trying to offer gratis mental health counseling.

Vond dit ook niet al te best

2 likes

ja stond in mn post ook! had dezelfde thread zitten lezen

Maar wat is de context? Wij zijn van 30 naar 115 oid gegaan en 3 keer groter gaan wonen. We zitten qua verbruik onder de 115 en krijgen netjes het verschil terug aan het einde van het jaar (want de 115 is voorschot en zitten nu op 110 oid).

Even wat goed nieuws deze ochtend

24 likes

Wat goed! Ik zou oorspronkelijk op die actiedag geopereerd worden. Heeft de uitstel toch nog iets opgebracht

3 likes

Volgt er nog iemand hier de rechtszaak rond Kyle Rittenhaus? Wat een farce is dat. Je komt er steeds meer achter dat Amerika echt een derdewereldland is gewoon. Als je wat bizarre fragmenten uit de rechtszaal wilt zien, je kan het live volgen op Tiktok of hier: Login • Instagram

(Voelt raar om naar een rechtszaak te verwijzen dmv social media haha maar werkt in dit geval)

3 likes

Heb eerder wat stukjes gezien en die rechter :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

1 like