Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Nou, als een dergelijke foto bestaat, gaan we ‘m hier in ieder geval niet plaatsen.

72 likes

Nu ook een extra nieuwsuitzending op rtl 4

thank you

3 likes

Wat verschrikkelijk ):

Bizar
Vreselijk voor de familie ook als zulk materiaal rondgaat zeg bah wat vreselijk

1 like

Iemand die werkelijk waar niets weet vertelt er nu over op rtl 4

3 likes

Ik ben er echt helemaal misselijk van, wat verschrikkelijk

Holy shit. Wat heftig. Heel erg hopen dat hij dit overleefd… Vreselijk voor hem en zijn familie.

1 like

Er gaan zelfs filmpjes rond van hoe die op de grond ligt op whatsapp nu. Bah bah.

Wtfff ik zie het nu schrik ervan

1 like

Ik kreeg het filmpje ook, meteen verwijderd. Maar de foto heb ik wel gezien (uiteraard ook verwijderd) maar het is echt heel heftig… echt zwaar kut dat mensen dit filmen en ook nog doorsturen.

Hoe fucking bizar hoe snel beeldmateriaal rond gaat??? doe even normaal

5 likes

Ik vind die foto op de NOS al heftig en kan er gewoon echt niet bij dat mensen op zo’n moment foto’s maken en die verdomme ook nog gaan verspreiden. Jezus er is iemand neergeschoten, ga weg met je camera.

3 likes

Jemig mn maag draaide hier echt van om… Wat heftig

Van wie krijgen jullie die filmpjes dan ook? Niemand van mijn vrienden zou dat in hun hoofd halen. Waarom stuur je dat door aan elkaar? Lekker sensatie zoeken?

51 likes

Mijn vriend kreeg ook een filmpje doorgestuurd, hoe ziek dat mensen dit filmen en ook nog doorsturen. Vreselijk zeg

Ja grote whatsapp groep (20+ man) en soms zit er een enkeling bij die niet snapt dat dat geen manieren zijn. Werd ook gelijk door iedereen teruggefloten gelukkig.

Mag hopen dat hij die vrienden aanspreekt. Niet oke dit zeg.

2 likes

Mijn God, Peter R de Vries is net op straat neergeschoten, blijkbaar ook door het hoofd lees ik op nos. Schrik daar toch van.

Laten zien dat je interessant bent ofzo? Verschrikkelijk

2 likes