Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Maar dat is niet de reden hè? VWS zegt gewoon geen zin/tijd te hebben om zich aan een wet te houden die vrij fundamenteel is voor de controlerende macht in een democratie. Het enige verweer is ‘want, crisis’. Daar gaat de rechter en Tweede Kamer in deze fase van die crisis begrijpelijkerwijs niet meer in mee.
En ja @Nestley_Toulhouse die 50 juristen die nu worden aangetrokken, zullen wel niet alleen als administratief medewerker ingezet worden. Na Sywert en het vernietigende rapport van de Rekenkamer zullen er vast wat zwarte markers uit de kast getrokken worden. Weet niet of het spannender wordt dan een financiële puinzooi.

2 likes

Gatverdamme wat vreselijk dit :cry:

Ik vind het ook raar dat mensen dat ongevraagd doorsturen… zo van Bam kijk een gewond persoon!

7 likes

Bij dat nieuws van Peter R. moet ik ook direct denken aan die bedreigingen van John van den Heuvel. Zo bizar dat je niet gewoon veilig je werk kan doen.

18 likes

Shit wat heftig nieuws, ik schrik hier ook echt van. Denk dat het ook heel schokkend is voor de andere misdaadjournalisten. Pffff benieuwd uit welke hoek het komt, Holleeder of Taghi

1 like

Echt he! Maar ik stel me nu voor dat dit whatsappgroepen zijn waar sowieso alleen van dit soort bizarre filmpjes gedeeld worden.

2 likes

“Die beelden delen wij nu nog niet.”

Nee oké, NU.nl.

5 likes

Godverdomme ik haat Twitter, ben er helemaal naar van.

1 like

Jemig… ben er echt een beetje stil van

1 like

Wat is dit nu weer

Ik ben er ook stil van, wat vreselijk.

Heeft hij gezien welke auto het is? Misschien kan hij de politie bellen

Maar we delen wel in details wat er te zien is op het filmpje
… net zo ongepast.

1 like

Je zal trouwens maar zijn familie of naasten zijn en via het internet vernemen wat er aan de hand is.

18 likes

Tuurlijk als heel politie Amsterdam op zoek is naar zo iemand zou ik ook eerst rustig naar huis rijden

34 likes

Ziek. :persevere:

Ach jeeezus, ik hoop echt op een wonder voor Peter r de Vries. Echt heel erg :heart:.

Laat hem nu bellen? Er zijn nu tientallen politiemensen op de been om die gast te vinden, elke tip over een kleur, een merk, een deel van een kenteken kan al helpen om enig onderscheid te maken binnen een zee van auto’s!

11 likes

Misdaadjournalistiek is echt enorme risky business natuurlijk. Niet dat je dan maar neergeknald moet worden, maar het is super link om daar aan je informatie te komen en je maakt hele gevaarlijke mensen boos. Ik zou het nooooooit durven.

4 likes

Inclusief beelden, vreselijk

1 like