Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Aan Sywert gegeven

7 likes

miljarden he

1 like

Is toch schandalig. Ik geloof er ook niks van dat dit een one-man iets is. Iedereen die lid is van die vereniging zou moeten weten van wat voor schandaal het was toen die banga-lijst eerder uitkwam. Trieste bedoening dat die studenten onderling elkaar nog steeds niet terugroepen.

5 likes

Ik las dit ook, schokkend! Maar wel heel goed dat de RUG, Hanzehogeschool en politie ook op de hoogte zijn en duidelijk is wie het gedaan is. Er wordt veel beter op dit gereageerd nu dan eerder, mensen houden elkaar iig minder de hand boven het hoofd. Vindicat kreeg dit jaar ook geen geld toch?

4 likes

Een Britse minister stapt op vanwege het niet naleven van de afstandsregels… tijdens het zoenen met zijn medewerker :grimacing:

6 likes

Ah dit vind ik ook heel verdrietig

Zo’n leuke herinneringen aan dit nummer

1 like

https://www.ad.nl/dossier-instagram/whatsenshy-app-frauenshy-de-maaslandse-vrouw-lokt-oplichter-die-zich-voordeed-als-zoon-op-gewiekste-wijze-in-de-val~a5698fe0/

Hahaha, lekker dit. Eindelijk is het iemand gelukt om zo’n droeftoeter aan te pakken.

24 likes

Ik vind dit echt zo geniaal! Lekker voor die loser

1 like

Lekker dan! Ik vraag me wel af hoe je in dat appje trapt en vervolgens wel een geniaal plan bedenkt om hem te pakken haha

5 likes

Ja, vind ik ook bijzonder, haha. Blijkt maar weer: de mens is geen rationeel wezen😂 Maar waarschijnlijk gewoon een heel bezorgde moeder.

UEFA is echt stom bezig. Geen politieke statement willen maken is óók politiek.

9 likes

Maar wie denkt de UEFA ook echt dat ze zijn dat ze mensen dit soort uitingen gaan verbieden??? Echt wtf man

17 likes

Snap ik dus ook totaal niet. Wáárom niet? Nou en dat het een persoonlijke aanval naar Hongarije is. Hongarije moet gewoon normaal doen. Het gaat om mensenlevens. Wat voor een kutorganisatie ben je dan? Irritant ook dat de sponsors zich er niets van aantrekken. De bedragen voor advertenties zijn al betaald, immers. Zou echt een statement zijn als de bedrijven de sponsoring terugtrekken maar geld gaat altijd boven mensenrechten :triumph:

9 likes

UEFA is echt een grote bak stront :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

17 likes

De vlaggen zijn wel toegestaan in het stadion door UEFA, artikel hierboven is aangepast denk ik

1 like

Maar hier wilt Nederland een statement maken. Maar ze gaan wel naar Qatar??

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind dit statement goed.

15 likes

Ja ik vind sowieso dat het WK in Qatar compleet geboycot moet worden.

6 likes

Ja, ik zag dat het inderdaad is gewijzigd! Gelukkig. En op het journaal zag ik dat de sponsors blijkbaar wel regenboogkleuren in hun advertenties hadden. Voor wat dat waard is.

@Nox geld :woman_shrugging::woman_facepalming:Sowieso lijkt de hele sportwereld geen kut te geven om mensen. Die hele heisa omtrent Naomi Osaka die voor haar mentale gezondheid koos ipv interviews geven vond ik ook zo bizar. Ik begrijp nog steeds niet waarom dat zo breed is uitgemeten terwijl ze gewoon bereid was de boetes te betalen enzo.

Totaal iets anders maar ik las vanochtend dit en vond het zo droevig:

“Dankjewel dat je bij me blijft”, zei die :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

6 likes

Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal -

Nou nou, volgens mij is de voetbalwereld ook een harde. Uiteindelijk moeten de spelers het toch doen? Ik klink vast erg naïef maar kan het niet zijn dat de spelers gewoon slecht waren? Wie heeft hier verstand van? :no_mouth:

1 like

Ja het helpt niet mee als de spelers slecht zijn, maar de coach denkt o.a. na over welke spelers er geselecteerd worden voor het NL elftal, hoe de opstelling is, wie er gewisseld worden e.d., dus meer strategie dan alleen maar: die voetballer is goed ja of nee.

3 likes

Hij werd na iets meer dan twee maanden al ontslagen in Engeland. Hoe je dan bedenkt dat hij een goede bondscoach zou zijn… LOL.

11 likes