Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja inderdaad!

3 likes

Wow bizar ja, en dat na al die bakken geld die ervoor uitgetrokken zijn om hem te vinden.

2 likes

Ja ik vraag me ook echt af hoe hij nog niet eerder is gevonden met speurhonden e.d. Las namelijk ook ergens dat de burgemeester al een ‘penetrante lijkgeur’ rook. Zeker omdat het redelijk dicht bij de plek is waar die auto was gevonden

5 likes

Ruik jij nooit een penetrante lijkgeur als je op de fiets zit dan?

12 likes

hij rook tijdens het fietsen een penetrante lijkgeur??
zou hij dat meteen weten, hee dit is een lijkgeur of achteraf gezien een vreemde geur en toen bleek het een lijk :thinking:
want ik zou niet weten hoe dat ruikt

3 likes

Ja dat hoor ik ook idd. Maar toch kan ik me er echt niks bij voorstellen. Gelukkig, maar toch ben ik ergens ‘nieuwsgierig’.

4 likes

Wel apart ja. In het bos liggen vaste mountainbikeroutes waar honderden mensen overheen gaan, dus dat zou toch eerder opgevallen moeten zijn als het zo meurde, en waarom hebben die honden dat niet gevonden?
Beetje typisch, maar fijn voor van Ranst dat die onzekerheid nu weg is.

2 likes

Alleen hoe ruik je het Ăźberhaupt ooit? Ik ben nooit in een bos gefietst en kwam zoiets tegen ende burgemeester vaker?!
Of een dood dier misschien eerder en dat ruikt vast ongeveer hetzelfde.

3 likes

Volgens mij met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen, hoef je ook helemaal niet lang ergens dood te liggen voordat je sterk begint te stinken.

5 likes

De slag om het Malieveld

236e17a73d0ae54a7fa423ee156c3dd5

17 likes

Neehee. Is een complot.
Vind het nog steeds verbazingwekkend dat zo veel mensen hun steun uitspreken voor een mogelijke terrorist :nauseated_face: voor zijn nabestaanden is het uiteraard heel erg, maar vind het een beetje eng hoe mensen deze man verafgoden.

8 likes

Ja idd! Ik vind dat ook zorgwekkend. Mijn eerste gedachte toen ik las dat ze hem hadden gevonden was: oh gelukkig heeft hij niet nog meer slachtoffers gemaakt.
Hij was echt niks goeds van plan, waarom zou je daar zo tegenop kijken?

2 likes

Ja, maar echt. Ik zag deze comment voorbij komen :woman_facepalming:t3:

Samenvatting

8 likes

Hahahahaha nee stop

Ze denken echt dat ze propere verzetstrijders zijn hè :sob:

3 likes

Oh nee. OH NEEE. Zoveel cringe. Theologisch incorrect ook. Hemeltjelief, hoe krijg je het uit je toetsenbord

6 likes

JC Chazes, zijn carrière vermoord omdat Justin Timberlake een onzekere bitch is.

Never forget :wilted_flower:

23 likes

Vind het echt doodeng, want deze man steunen is in werkelijkheid ook steun voor een extreem zware terroristische aanslag op een viroloog of niet witte mensen. Dat die steun er is verbaasd me niks, dat we inmiddels zo ver zijn dat je die steun openlijk kan uitspreken en de persoon kan bewonderen. Shit is wild.

27 likes

Interessant artikel over de Rotterdamse woningmarkt en gentrificatie. Tijdens het lezen dacht ik: hier wil je dan toch ook niet aan meedoen, als particuliere huurder of koper van zo’n nieuwe woning? Maar toen bedacht ik me dat zij meestal ook al geen kant op kunnen, ondanks de hogere inkomens dan die van sociale huurders. Toen moest ik weer terugdenken aan de oudere vrouw die weigerde haar huis te verkopen aan investeerders als ik het me goed herinner. Wat een woningmarkt zeg.

6 likes

Rutte: Hongaarse anti-homowet is verschrikkelijk en onacceptabel

Ook Rutte: Nee nee de Oranjespelers moeten tijdens hun wedstrijd in Boedapest geen statement maken hoor. Laat de voetballers met rust protesteren is een taak voor de politiek.

:clown_face:

11 likes

Gelukkig maar dat de politiek van ons allemaal is en dat wij dus allemaal mogen protesteren

6 likes