Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

wow plottwist

1 like

2020 is healing

14 likes

Misschien heeft hij bij het zien van hoe de MP in deze tijd een land vol eigenwijze lui op een of andere manier moet proberen te leiden gedacht: “Nou daar heb ik geen zin in hoor, de groeten.”

2 likes

ik heb bij hem ook altijd sterk het idee gehad dat hij meer voor het spel in de politiek zat dan voor idealen

kan me voorstellen dat je na zo’n periode dan inderdaad denkt ‘ja, doei’

2 likes

Vraag me echt af of er niet gewoon iets is voorgevallen ipv dat hij opstapt uit zichzelf

2 likes

Hahaha idd.

Ik vind die man echt zo’n hork. Die vent ziet er altijd uit alsof hij een nacht heeft zitten zuipen en net ff gedoucht heeft vlak voor hij naar zijn werk kwam. Perpetually hungover. Ik denk dat hij al te lang heeft zitten wachten op zijn plek op de troon en nu Cool Mark sowieso bij de volgende verkiezingen weer de VVD Führer wordt en waarschijnlijk ook minister president denkt ja bye ik ga niet nog 4 jaar wachten, de tonnen per jaar bij ABN Amro ofzo lonken.

26 likes

Geen idee of deze al eens gedeeld is. Maar ik las deze net en vond het wel een leuk/interessant artikel, over hoe de vormgeving van grafieken enzo misleidend kan zijn. Er zitten wat ‘interactieve’ elementen in dus ik denk dat hij het beste werkt als je hem op je computer bekijkt!

6 likes

wtf?

11 likes

vind de reactie van Jetten echt ontzettend goed en netjes verwoord!

1 like

Echt niet normaal deze intimidatie, want ik geloof echt niet dat het een daad uit de goedheid van hun hart was. Ik las ook dat het allemaal vlees was, terwijl rob vegetariër is.
Enge intimiderende mannen zijn het.

11 likes

Nee dit is gewoon een boodschap dat ze hem weten te vinden, verpakt in een zogenaamd goed bedoeld voedselpakket. En dan ook nog eens expres een pakket vol vlees. Walgelijke typetjes zijn het gewoon.

Mensen moeten eens ophouden met te denken dat ze alles maar kunnen maken bij politici. Net zoals die bedreigingen op het Binnenhof, het is om je dood te schamen.

14 likes

Het kabinet: Extra salarisverhoging zorgpersoneel
“Oh nee toch niet”

:expressionless:

Ik vind het wel jammer dat hij het beestje niet bij de naam noemt in zijn reactie. Het pakket wordt aardig genoemd, er is niks aardigs aan bewust vlees naar een vegetariër brengen (ze waren ervan op de hoogte). Al helemaal als je hem niet moet. En nu komt fdf er toch enigszins mee weg omdat het zogenaamde lief bedoeld was, terwijl het overduidelijk puur intimiderend bedoeld was. Alsof ik de oud klasgenoot met notenallergie een zak walnoten kom brengen als ze ziek is. Het fatsoen is zo enorm rap aan het verschuiven als het gaat om intimidatie.

22 likes

Snap echt niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt??

Kun je nagaan wat er was gebeurd als ‘activisten’ met meer kleur dan een pak melk zoiets gedaan hadden. Echt ongelooflijk waar die tyfusboeren allemaal mee wegkomen.

26 likes

mooi weergegeven, de boodschap is eigenlijk weer check je bronnen. Misschien dat dat in het huidige maatschappij wel een van de belangrijkste vakken op school zou moeten zijn.

2 likes

:cry: Een man van 78 doodgeslagen door vijf tieners. Hoe verzin je het.

Ik ben echt een beetje verdrietig en misselijk na het lezen van dit kutartikel. Hier is echt zo veel misgegaan.

8 likes

Ja echt insane dit. Wat een goed journalistiek werk van NRC. Ik hoop echt dat het nu over en uit is voor deze idioot.

7 likes

Ik word echt furieus van de houding van veel van de mannen in dit artikel. “Ja, hij is een moeilijke man, maar dat maakt hem juist een goede kunstenaar, hij is rock & roll.” Maar vooral die galeriehouder: “Ik zag geen reden om de samenwerking te stoppen want wat een kunstenaar in zijn vrije tijd doet is mijn zaak niet”. WTF? Niets geven om wat iemand in zijn vrije tijd doet kun je nog zeggen als het gaat over een postzegelverzameling of zo, niet over verkrachting, stalking en huiselijk geweld :nauseated_face:

18 likes