Hardop gelachen hahaha
uitgebreid artikel!
https://www.bndestem.nl/buitenland/vastgelopen-containerschip-in-het-suezkanaal-in-egypte-vlotgetrokken-filevaren-naar-rotterdam~ad2b6cc6/?referrer=https://www.google.com/
Het Nederlandse Smit Salvage, een dochterbedrijf van baggeraar en maritiem dienstverlener Boskalis, is ingeschakeld te helpen bij het bergen van het vastgelopen containerschip Ever Given in het Suezkanaal. Een woordvoerder van Boskalis zegt dat woensdagmiddag een team naar Egypte vertrekt en donderdagochtend wordt bekeken hoe het schip erbij ligt.
Ik werk in de maritieme sector (gewoon op kantoor hoor) en veel mensen vinden dat normaal maar saai, echt leuk dat iedereen nu zo invested en geïnteresseerd is.
Wat leuk dat je dat doet! Hoe wordt er bij jullie over gesproken? Ook wel beetje grapjes erover maken of is het heel ernstig?
Onder de instagramfoto van die vrouw op het schip erachter staat deze reactie en dit is wel waarheid haha:
Kijkt iemand de documentaire over Ruinderwold? Sektes zijn zo bizar en het is heel intiem om alles te zien.
Ja wtf was al in topics aan het zoeken wat de juiste was
Ja heel bizar en heftig. Zijn er nou 4 delen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja er zijn meerdere afleveringen!
Ik ben declarant (douane) en ik word nu al niet goed als ik denk aan dat we dalijk met een ENORME stapel aan invoeraangiftes zitten icm het ontzettend toegenomen werk mbt de Brexit🥲
Iemand dit al gezien? Manmanman wat een ellende. En dit gelooft in God he, de naastenliefde spat ervan af
Jeetje, deze kerk lijkt ook al een eigen knokploeg te hebben, net als die in Krimpen. Amerikaanse toestanden.
(offtopic maar wat heeft die verslaggever een irritante raspstem)
Krijg helemaal een droge keel van die intervieuwer.
De politie staat erbij en pakt die man niet op??
Belachelijk zeg. Ik mag hopen dat die gast met die auto aangehouden word.
Tegelijkertijd word ik ook wel een beetje moe van de focus op kerken in de coronacrisis. Als een strandtent morgen zn zaak open zou gooien krijgt 'ie groot gelijk maar als een kerk zn deuren open gooit reageren mensen alsof ze in hun gezicht geniest worden
Maar is het probleem niet dat kerken zich eigenlijk al sinds dag één niet aan de regels houden? Eerst al dat ze geen mondkapjes wilden en meer mensen mochten toelaten. Veel mensen vallen er (imo terecht) over dat er voor kerken keer op keer uitzonderingen worden gemaakt.
Ja ook iets vergelijkbaars in Krimpen ad IJssel, waar een journalist getrapt werd ook. Echt bizarre taferelen
het slaat natuurlijk helemaal nergens op dat er zo’n uitzonderingspositie is voor geloof. Uiteindelijk is dat ook maar een levensstijl die men verkiest.
Ze maken gebruik van hun recht. In de kerk geld geen mondkapjesplicht en ze mogen ook meer dan bijv. 30 mensen toelaten. Of je het er mee eens bent is een ander verhaal (ik vind het ook onverstandig) maar het mag wel.