Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ik zou graag het OM aanklagen wegens medeplichtigheid.

1 like

Kwam hier ook net om dit te postend. Om in zijn woorden te spreken: misselijkmakend.

Ik kwam net naar dit topic om dit te posten. Wat een wandelende shitshow is die man

De hele clou van dat artikel voor mij is dat ons rechtssysteem vrouwen haat. Ik wist het al, maar ik vind het echt shockerend om iedere keer te lezen dat zaken geseponeerd worden en aangiften worden ingetrokken. Dit laatste ongetwijfeld doordat Graus zonder hinder haar kon blijven bestoken, bedreigen en bespelen. Mogelijk heeft de politie haar gewoon veel sterkte gewenst maar dat ze er niet zoveel mee kunnen, zoals tegen veel vrouwen wordt gezegd.

Deze man, die aan iedereen waar hij mee in aanraking komt, toont wat een megalomane, manipulatieve, narcistische pisvlek hij is, komt jarenlang weg met bedreiging, mishandeling en fraude. En niemand doet iets.

22 likes

hierover nog:

2 likes

Ik word zo moe van domrechtse aanhangers die dit een β€˜ smeercampagne’ noemen. Als dit een D66-er zou zijn, zouden ze eisen dat degene zou moeten opstappen.

1 like

Ik hoorde bij Damn Honey net weer iets over die Kinneging, dus ik googelde er nog eens naar, is dit de eerste suggestie die ik krijg. Een opiniestuk over die arme man en alle narigheid die hΓ©m nu overkomt :nauseated_face:

Waarom publiceert de Volkskrant zoiets?

Er is een baby gevonden in een ondergrondse container in Amsterdam. Ik kan me helemaal voorstellen dat je in een situatie zit waar je geen uitweg uitziet maar een baby in een container gooien! Echt hoe dan. Hoe kun je zo koud zijn. Echt next level. Afschuwelijk.

Ja echt verschrikkelijk. Zag gelukkig wel dat de baby nog leeft,hoopt dat het goed komt.

Ik vind dit ook altijd zo bizar! Leg je kind dan voor de deur van een kinderdagverblijf/hulpverleningsinstantie/politie of iets dergelijks

Ben benieuwd wat jullie hier van vinden? Toevallig heb ik vorige werk het debat van de KNAW over academische vrijheid gezien en de discussies daarover eerder gevolgd, maar in Frankrijk ligt die verhouding weer wat anders (ik weet daar niet zoveel van, behalve laicite en angst voor sterke politieke islam)

Holy fuck :exploding_head:

Sowieso achterlijk om in Qatar een WK te houden. Het is er veel te warm en het is geen voetballand. Ook snap ik gewoon niet waarom al die landen allemaal stadions gaan bouwen zodra het bij hun georganiseerd wordt.
Als je stadions moet bouwen om het te kunnen organiseren, is je land gewoon niet geschikt om host te zijn.

24 likes

Lange uren in de brandende zon werken om wat geld te verdienen voor je familie en dan is dit je einde

En sowieso is dit een beetje een shocked pikachu-momentje. Alsof het niet allang bekend was dat Qatar mensenrechten schendt, maar ze zullen wel veel geld geboden hebben :woman_shrugging:.

9 likes

FIFA is zo ontzettend corrupt.

15 likes

Die Tarik Z, die het nos journaal jaren terug ineens binnen drong, heeft op insta een zeer gelikt filmpje gepost (soort casa de papel). Over dat NOS nog steeds nepnieuws verspreidt. Hij eindigt ermee met dat hij terug is :weary: Net wat we nodig hadden
(Gezien via insta Tim Hofman)

3 likes

Jaa zag t. Ik weet nog wel dat ik toen ff naar t nieuws keek omdat ik toen een programma wou zien wat er na kwam. En dat dat programma toen niet kwam door die kut actie van hem haha. En het sloeg toen al nergens op hahaha hij kwam zo random binnen leek wel een mister bean actie.

1 like

WIDM werd toen toch op een andere dag uitgezonden?

1 like

Ja het was zo random dat ik in eerste instantie dacht dat het een grap was. Maar daarna werd ik wel bang omdat ik niet wist welke kant het uitging en hij bleef maar uitgezonden worden :sweat_smile:

1 like