Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Wanneer gaan ze nu eindelijk vertellen dat corona een hoax is en ze ons in hun macht houden.

2 likes

Als je chip word geactiveerd

2 likes

Dat gebeurt pas als die chip in je arm zit. Dit is een afleidingsmanoeuvre, eigenlijk zijn we een dictatuur!

3 likes

Hahaha trouwens wel lekker om Azarkan te zijn nu. Denk was er helemaal nog niet bij toen dit allemaal gebeurde dus zij zitten straks bij dat debat van :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: YOU’RE ALL TRASH

9 likes

Belangrijke side note bij dit boek van de corrie is wel dat ze nog voor publicatie 25 pagina’s aan feitelijke onjuistheden hebben gekregen van de journalisten die de toeslagenaffaire ontdekt hebben. De correspondent vertelt graag in narratieven, waarbij informatie die niet geheel in dit narratief past naar de achtergrond verdwijnt.

Ben verder vooral verbaasd aan het zijn dat er mensen zijn die opstappen overdreven vinden.

6 likes

Ja er was zo’n twitter-thread hierover toch (of een artikel) iets van de RTL als ik het me goed kan herinneren? Probeerde het nog even op de zoeken maar kon het niet zo snel vinden.

OkĂ© ik heb het al (ja had wel even verder dan m’n neus lang is kunnen kijken)
Ik zet hem erbij!

1 like

‘Waarom feiten ook maar een kwestie van interpretatie zijn’ door onze Correspondent Niet Zo Zeuren

4 likes

Vond ik toch wel een bijzonder gezicht, Mark op de fiets naar de koning

29 likes

Ik moest zo lachen om die fiets die voor het bordes staat geparkeerd. Gewoon strategisch natuurlijk, maar de buitenlandse pers zal er wel weer bovenop duiken.

1 like

Omg FIETST Mark Rutte???

8 likes

Hahahah ja zo’n doodgewone Hollandse jongen!!!

4 likes

Mooiste aan die fietsbeelden is dat iedereen ze gebruikt als ‘hij is zo lekker gewoon gebleven’ terwijl doorsnee holland echt geen Koga kan betalen

5 likes

Even langswippen. " Hey Willem ik heb even een vraagje"

2 likes

Hey Lex! Mocht je nog op vakantie willen, beetje skiën in Lech ofzo, vooral doen! Wij zijn toch niet meer verantwoordelijk. #Yolo

9 likes

Ik moest even googelen maar wtf zijn dat voor een prijzen?!?!?!?!

6 likes

Heel erg mee eens, sorry mogen mensen blij zijn dat er mensen opstappen?? Met Wiebes oid hoef je echt geen meelij te hebben hoor die rollen zo door naar een topfunctie ergens.
Kan ff niet terugvinden wie die opmerking maakte over “hier zijn alleen verliezers” euh wat dacht je van er zijn daders en slachtoffers :clown_face:

13 likes

Ja dat wisten we natuurlijk wel
Maar gewoon dat beeld van hoe hij over die lege oprijlaan fietst idk vond het wel bijzonder

En idd hoe droog die z’n fiets bij die bordestrap neerzet haha

2 likes

Bonuspunten voor de persoon die nu die fiets gaat jatten.

3 likes

Bedoelde deze opmerking @Oenkie

Wel alleen Azarkan dan toch. De rest (Kuzu en ÖztĂŒrk) komt vanuit de PVDA