Ja echt langdradig, en dan komt die Wiebes ook nog zo
Maar wel heel doorzichtig haha
Iedereen blijft doorvragen, hij blijft doorpraten, zij vragen weeeer hetzelfde, en zo door.
maar ja echte politicus dus
Ik heb bij zijn perscoâs vaak het idee dat hij geĂŻrriteerd is om sommige vragen. Hoe hij soms journalisten onderbreekt en dan âja, maarâ zegt. Als een jengelende peuter in het gangpad van een supermarkt. Nu ook âJa, wat ik net zeiâ en dan die toon erbij. Hij zegt dat het niet gaat om zijn verdriet maar het komt toch op me over alsof hij zichzelf als slachtoffer of toevallig betrokkene ziet.
Er hoeft ook niet 1 specifieke schuldige te zijn, het rapport is daarentegen juist buitengewoon kritisch op heel veel verschillende personen die met naam en toenaam worden benoemd en instanties en hoe hun handelen of juist het gebrek daaraan deze hele blamage heeft gefaciliteerd. Dat zijn gewoon echt geen verliezers. Beleid en systemen worden gemaakt, dat komt niet uit de lucht vallen. En er zijn mensen die daarvoor in hun functie (mede)verantwoordelijk zijn. In hun functie zijn er een heleboel mensen schuldig in deze zaak en ik vind het echt een schande voor de echte gedupeerden in deze kwestie om die ook als slachtoffers te portretteren. Mensen die schreven over âzwartjesâ en ânesten Antillianenâ zijn gewoon keiharde racistische daders.
Makkelijke laatste vraag haha. Vanmiddag zal wel oorlog worden. Kabinet zal echt met een degelijk plan moeten komen
En nu in het Frans
Ja dat toevallig betrokkene, dat is echt wat hij doet. Ik denk dat hij zichzelf niet echt als slachtoffer ziet, maar hij wil wel veel te graag duidelijk maken dat het in ieder geval niet zijn schuld is.
Sinds wanneer is politieke verantwoordelijkheid problematisch
Edit: sorry hier is de nuance! Het was maar een beetje racistisch en een kleine afbreuk van de rechtsstaat.
Je voudrais une baguette demissionaire
edit; laat maar nu ineens wel, keek op de verkeerde site Mocht er nog iemand interesse hebben: https://www.tweedekamer.nl/sites/default/files/atoms/files/20201217_eindverslag_parlementaire_ondervragingscommissie_kinderopvangtoeslag.pdf
Weet iemand of je het rapport ergens compleet kan lezen? Ik kan hem niet vinden
Kabinet du fromage
Ik dank jullie.
Oh hij wilde geen vragen beantwoorden? Heftig.
Hij leek wel emotioneel, he?
Wow geen vragen??
Ja, ik wilde mijn bericht aanpassen maar dat lukt niet. Ik bedoel niet echt slachtoffer maar eerder als âboodschapper van nieuwsâ. Een persoon die verder zelf weinig blaam treft dus.
Ach de Belastingdienst is al sinds 2004 compleet verrot, er heerst een angstcultuur en een toxische werksfeer. De medewerkers zijn VEEL TE OUD en de ict-systemen fungeren nog op windows vista.
Ontmantelen en opnieuw opbouwen die hap.
Wat een kwiebes.
Even serieus, heel erg politiek aangelegd ben ik niet. maar Rutte blijft nu gewoon president toch? Principe is alleen het clubje is nu omgevallen en komt er een nieuw clubje?
Niet perse, maar grote kans dat iedereen in maart gewoon weer VVD stemt en hij dus wel weer eindigt als mp.
Zou trump nu ook een tweet terugsturen naar dear @Rutte
Oh nee wacht
Hoor ik nou dat er dinsdag nog een kamerdebat is? Asscher zit nog in de kamer toch? Ik hoop dat hij met niks te verliezen er vol ingaat. Pak Rutte en co maar goed aan, nog een laatste keer met guns blazing