Gaat dit eigenlijk iets veranderen?
Weinig
Nee
Ik vrees van nietâŠ
Misschien een domme vraag maar moeten jullie dan gaan stemmen nu? Of gaan ze het rekken tot de verkiezingen die toch al gepland stonden? (Zoals in België, als ik het me goed herinner)
Komt nu een demissionair kabinet tot de verkiezingen
Ik denk rekken. Onze verkiezingen zijn al in maart. Ik denk dat er eerst nog vrolijk camapgnes gevoerd worden en dat NL dan weer gezellig voor vvd stemt.
Wat een schijnvertoning dit. Het heeft dus voor niemand gevolgen dit. Alleen als nu de in die tijd betrokken bewindspersonen de politiek volledig verlaten, maar dat doen ze dus niet. En nu kunnen ze lekker zeggen âja zie je wel, we hebben onze politieke verantwoordelijkheid genomenâ. Dit doet ook voor de gedupeerden helemaal niks, behalve dan dat hun dossiers weer overgedragen worden naar de volgende, waardoor de genoegdoening nog langer duurt.
Ik hoop Ă©cht dat ze afgestraft worden in de verkiezingen.
IMPEACH HIM.
oh nee
precies dit idd, alles is nu koek en ei, schone lei.
ik hoop dat hierdoor mensen zich juist beseffen dat dit echt wel ernstig is, maar waarschijnlijk zullen de mensen die het niet zo boeien dat nog steeds denken. of juist dat alles nu wel ok is.
blijven zitten was ook niet echt een optie, maar of het iets van verschil gaat maken
Ik heb echt zin in de debatten voor de verkiezingen.
Vrees wel dat de Corona aanpak nu nog meer een politiek spel gaat worden
Wiebes helemaal weg, dat is al Ă©Ă©n juiste kop die rolt.
Is er ergens een nieuwsbron die de hele situatie duidelijk samenvat? Ik wil het graag snappen, maar de toeslagenaffaire is eerlijk gezegd tot nu toe compleet langs me heen gegaan. De artikelen op NOS die ik vind gaan er vanuit dat je als lezer al weet wat er tot zover is gebeurd.
dit is een nogal lang stuk, maar daar kan je het wel goed volgen!
Edit: er staan hier toch veel fouten in, zie deze tweet
Dankje, ik ga hem lezen! De Correspondent vind ik meestal een situatie wel fijn uitleggen.
Ben benieuwd of het CDA ook nog iemand op gaat offeren.
Ik vind het vallen van het kabinet zelfs amper van symbolisch toegevoegde waarde. Na jaren ontkennen en alles in de doofpot stoppen op het laatste moment tot deze beslissing komen vind ik echt een schande voor alle gedupeerden. Alle hoofdrolspelers kunnen ook gewoon doorgaan toch?
Denk het niet⊠die hebben eigenlijk niemand die echt betrokken was hierbij. Sterker nog, die hebben Omtzigt die zo gruwelijk veel boven tafel heeft gekregen.
D66 heeft Menno Snel eerder al geofferd⊠ChristenUnie had ook geen vinger in de pap hier. Enige die nu nog veel te goed wegkomt is Rutte.