Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

https://www.ad.nl/binnenland/24-000-euro-voor-carbidschieters-joure-maar-of-dat-ook-bij-de-gedupeerden-terechtkomt~a6cb737b/

Precies ook waar ik bang voor ben. Hoeveel moeite is het ook om je verantwoordelijkheid te nemen en even contact te leggen. En ze hebben zich dus niet helemaal zo heldhaftig uit vrije wil gemeld. Hier krijg je dus verwende protesterende boeren van.

13 likes

Wauw wat bizar. 24k aan 25 jarige daders en 2k voor het hotel? Hoe dan.

3 likes

Gadverredamme. Word hier echt boos van.

1 like

De wereld is echt helemaal knettergek geworden. Maar dan ook echt knetter, knettergek.

5 likes

Hoezo? Vanwege dat bericht hierboven?

Ja

Weet iemand waarom bas Smit zijn inzamelingsactie heeft terug getrokken voor het gedupeerde Syrische gezin? Alles is premium

Kon niet samen met de bijstand. Is volgens mij ergens anders besproken

2 likes

En dit:
“Bovendien kwamen er ‘steeds meer verhalen dat er toch wel twee kanten aan de kwestie zitten’, aldus Smit.”

1 like

Stond geloof ik in ff boulevaard

1 like

Bahahahaha sorry wat?!?!

Het helpt voor mijn beeld van Friezen ook niet echt mee dit soort uitspraken. Anders snijden ze gewoon Ăźberhaupt die hele provincie van ons land af. Eigen taal, geen wolven :+1:t2:

11 likes

Misschien kunnen ze hun blokkeerfriezen inzetten om de wolf tegen te houden.

49 likes

Niet alleen critici noemen dit een onrealistisch plan :joy:

4 likes

Ik zou betalen voor een hek om de blokkeerfriezen. Twee vliegen?

Disclaimer: grapje, niet alle friezen zijn slecht.

5 likes

Hahaha dit is wel echt een heel dom plan. Dat snappen ze toch zelf ook wel zou je zeggen? :joy:

1 like

Muur om Friesland heen en de Friezen ervoor laten betalen.

4 likes

:sob: Fryslân boppe

2 likes

Uit de EU en weg met hoofddoekjes en terug met Zwarte Piet. Meer politie en zorgmedewerkers. “In het programma staat geen berekening hoe alles moet worden betaald.” :sweat_smile:

2 likes

Er is echt zo veel mis met deze kop haha.

1. Het is hoofddoekjes
  2. Nu lijkt het alsof ze ook geen oerhollandse gezelligheid willen.

:sweat_smile:

40 likes

Beetje late reactie, maar indirect is dat natuurlijk wel zo. Nu hoeven ze de schadevergoeding niet meer uit eigen zak te betalen (dat wordt voor ze gedaan met die crowdfunding) en kunnen ze hun eigen geld gebruiken voor andere dingen. Zoals meer bommen maken van melkbussen :confused:

1 like