Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

DIE HELE CHINESE MAATSCHAPPIJ

Wel mooi deze verdeeldheid binnen die club, breekt zichzelf al lekker af

En medelijden met die kinderen

8 likes

Ik ga helemaal stuk. Wie had dat gedacht, wappies zijn net zo ruggengraatloos als de rest van de Westerse wereld. 1 regenbuitje en niemand komt opdagen bij protestaurant Waku Waku. En deze vrouw is daar LAAIEND over. Nogmaals ik ga stuk.

15 likes

Hahahah en dan gevolgd door een mak” En ik ben er zelf ook niet altijd” MAAR WIJ ZITTEN HIER DAG EN NACHT IN

misschien even een breakje nemen meid

10 likes

Wat wiebelt die Klaas-Jan Huntelaar op links soms

1 like

Ja maar wij weten gewoon niet door welke hel zij zijn gegaan! “Je moet je voorstellen hoe het is als mensen zeggen dat het een ‘hoowax’ is!”

Hartenkaartjes :heart::orange_heart::yellow_heart::green_heart::blue_heart::purple_heart::brown_heart::black_heart::white_heart:

En tot slot: DOE JE BEST!!!:triumph::joy:

Krijg altijd zulke creepy vibes van mensen die pretenderen op zoek te zijn naar de liefde van de mensen ofzo en tegelijkertijd super aggressief overkomen :weary:

12 likes

Wow, die zag ik niet aankomen :rofl:

1 like

Ik denk dat hij op zo’n bal zit. Is goed voor je houding en dan leef je langer.

1 like

Dit heb ik altijd bij die isa kriens, die praat altijd op hele boze toon en met uitpuilende ogen over liefde verspreiden.

13 likes

Omg leven ze nog langer in deze HEL van een Chinese Maatschappij

6 likes

ER IS ZOVEEL WANTROUWEN!!!11

3 likes

Ah, hopelijk komt hier nog wat verbetering in dan

5 likes

@Zemraluani wel bedankt voor deze YouTube tip, wat een heerlijk kanaal vol volledig ontspoorde wappers :smiling_face_with_three_hearts: heb net 10 minuten naar Karin-Maria en haar sauna rant geluisterd, aanrader

6 likes

Iedere keer wanneer ik Waku Waku hoor heb ik die tune van dat tv programma in mijn hoofd. :joy:

2 likes

Nee alleen de neonazi’s waren over toen het regende 🥲

Hahahahaha

1 like

Hhaahah deze vrouw is INTENS :rofl: Misschien ook even een leerplicht ambtenaar langs sturen voor die arme kinderen die worden thuis gehouden?

Ik moest net ook heel hard om dit artikel lachen

Ze zijn zooooo gefocussed op het aantal mensen dat mee loopt aka het is elke keer minder dan ze zelf beweren. Haha nu gaat er dus iemand met een helicopter ze tellen voor ze :joy:

7 likes

Hahaha die was ook mooi hé.

‘Ja de sauna mag wel, dus ik dacht oké prima dan gaan we naar de sauna en dan eten wij op het terras waar je zonder QR mag zitten en niet het restaurant in, hebben we toch een dagje uit want we moeten echt even geen stress, geen gedoe, we doen het dan gewoon zo het wel mag.’

1 minuut later

Karin vertelt dat ze toch direct het restaurant in liep want ze dacht dat wil ik toch en is dan shockedpickachu.gif als ze weggestuurd wordt, flipt de pan uit, vindt het een grondrecht dat iemand de discussie met haar aangaat Ipv haar weg te sturen en gaat dan midden in het restaurant janken. Vervolgens haalt ze er de jodenvervolging bij, een jankverhaal dat het koud was op het terras en het allerergste: ze is nu helemaal niet relaxed na een middag sauna’.

Hahahahahhaha dat kan je toch niet bedenken dit scenario, you played yourself meid.

12 likes

Kijken jullie ook naar de NOS uitzending van 70 jaar Breaking news? Heel tof.

4 likes

Ook dat ze dan hysterisch tekeer gaat tegen iemand die er ook helemaal niks aan kan doen. Diegene staat ook alleen maar zijn werk te doen en dan krijg je zo’n enge hysterische trol voor je.

2 likes

Ik was ook even vergeten hoe lang Gerri al bij de NOS werkt

1 like

Deze case maakte me nog boos hè. Herinneren jullie nog dat mensen voor hem opkwamen, want ‘zo kenden ze hem niet’. ‘Nice guys’, vind ik misschien nog wel erger dan zogenaamde ‘bad guys’. Die eerste denkt echt dat ie anders is terwijl hij gewoon twee gezichten heeft.

Fucking walgelijke eikel.

Gemeente Amsterdam heeft zo gefaald in het beschermen van de vrouwen daar.

6 likes