Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Er staat sowieso een interessante combi van mensen voor de deur bij waku waku, waaronder een hele hoop wappies die bij elke betoging zijn, je kan ze op foto’s op Twitter zo herkennen.

Er is er ook eentje die précies op de hoofd-orc lijkt die tijdens in LotR film 3 de leider is bij de slag van Minas Tirith :nerd_face: moet elke keer grinniken als ik die man zie.

4 likes

Ja terecht punt over dat de vorige verkiezingen helemaal in het teken stonden van Corona. Ik zou het juist wel goed vinden als er nu nieuwe verkiezingen zouden komen zodat in de campagnes de focus nu kan liggen op klimaat, huisvesting, onderwijs etc en mensen kiezen voor de toekomst van ons land in plaats van een keuze maken die grotendeels wordt beïnvloed door corona.

2 likes

Veel te weinig aandacht inderdaad. Dat is ronduit schokkend…

Misschien, nu ze ‘meneer’ weer op de korrel hebben m.b.t. Rutte, gaat men deze zaak nog eens grondig bestuderen. Ze vertelt het ook zo authentiek / levensecht dat ik tenminste, geen twijfel heb aan de echtheid van haar beweringen. Verder was er geen directe aanleiding voor zelfmoord zoals ik het begreep. Willie was een superlieve vrouw die dag en nacht klaarstond voor kinderen met een handicap en ze ook opving in haar huis.

Het is misselijkmakend dat hier nooit meer aandacht aan is besteed.

2 likes

Om nog even een beetje extra olie op het vuur te gooien…

Edit: oh dit was al gedeeld zie ik net

Ik ben een paar jaar lid geweest bij de PVDD maar dit is voor mij wel reden om mijn lidmaatschap op te zeggen (niet dé reden, maar wel het laatste zetje).

18 likes

Hahaha ik ben niet zo’n LOTR-kenner, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik zag op de foto’s ook iemand die echt al 20 jaar ofzo actief is in de neonazi-scene. Maar die kwam vast om gezellig vegaburgers te eten :thumbsup:

2 likes

https://www.ad.nl/politiek/partijleiders-in-de-biechtstoel-bij-remkes-doorstart-demissionaire-kabinet-toch-weer-op-tafel~ab3311ac/

Okee deze mogelijkheid had ik echt niet verwacht. Echt weer alles bij het oude. Maar met nieuwe verkiezingen was dit ook niet veranderd, denk ik.

3 likes

Ik word zo boos van al dat uitspreken tegen discriminatie als het gaat om corona, wtf was je in alle andere gevallen van discriminatie en racisme. En lekker bij waku waku staan met neo nazi’s, echt geloofwaardig

15 likes

Je afvragen waarom het opmerkelijk wordt genoemd dat een pvver zich tot de islam bekeert, vind ik op mijn beurt opmerkelijk.
Is dit om het debatteren, of vind je het echt gek?

13 likes

In deze context vond ik het gek ja. Vooral omdat het artikel ging over dat hij verdachte zou zijn van een aanslag beramen of iets dergelijks. Die zin er dan uithalen en dat als bijzonder bestempelen vond ik bijzonder.

:cry:

29 likes

“Doorstart van het huidige kabinet van VVD, D66, CDA en ChristenUnie”
“Een doorbraak”

20 likes

Ja sorrrrrry hoor maar een dooooorstart ben je helemaal mal :sob:

Als je ‘t mij vraagt moeten we nu wel nieuwe verkiezingen doen maar dan precies zonder de partijen van het huidige kabinet of op z’n minst zonder Rutte en Kaag want al deze droefketels hebben in het afgelopen halfjaar* bewezen dat zij het niet kunnen. Dus jullie zijn af!!! Nu mag de rest het proberen.

(Ja ja snap ook wel dat het niet zo werkt)

(*En de 4 jaar hiervoor :angry: Maargoed)

4 likes

Iedereen klaar met chips en cola voor de persverklaring van Kaag over een half uur?

1 like

Ik ga elke dag de straat op :rage::rage::rage:

2 likes

D66 heeft vet veel meer zetels dan CDA en toch weten CDA en VVD hun zin door te duwen. Gvd, Kaag had gewoon moeten blijven weigeren ChristenUnie mee te laten doen. Die anderen gaven geen centimeter mee. Ja, we willen een nieuw kabinet maar als Rutte Hoekstra kinderachtig willen doen, dan iedereen maar. Wat irritant dit.

5 likes

Dit kan toch niet waar zijn😭

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

Nou, ze had wel een lekkere spanningsboog in haar verhaal.

Hahahaha deze verklaring

‘Niemand is gebaat bij nieuwe verkiezingen’ nee ZEKER D66 niet want daar gaan jullie zetels :roll_eyes:

Ik snap echt niet, dat zo’n grote partij als D66 dan geen eisen stelt aan VDD en CDA, echt kansloos dit. Ze zegt dat het helaas niet is gelukt met PvdA en GL dus dan moeten we maar met VVD en CDA door.

13 likes

Ja echt!! Het bouwde zo mooi op en toen zo’n anticlimax

1 like