Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Oke weet niet of het hier echt past maar wisten jullie dat Woppert ook nog ff is getrouwd begin september? Waar halen die mensen in godsnaam tijd vandaan joh

1 like

Nou, Woppert ook niet echt. Hij is vrijdag na de ministerraad op tijd weggegaan om te trouwen die middag. Heeft gedineerd met kleine groep intimi. En is de volgende dag met zijn vrouw even een middag naar Noordwijk geweest. Maar moest zaterdagavond al weer werken.
(bron: Jinek, paar dagen terug).

4 likes

Hildegerda-eh-gard steekt haar mening in ieder geval niet onder stoelen of banken.

15 likes

ik vind die hashtag met alleen de naam van zijn vrouw wel en opmerkelijke keuze voor zoiets persoonlijks en speciaals als je eigen bruiloft, wie weet wat voor rare dingen daar aan vast hangen of gaan hangen

5x is scheepsrecht? Issie al 4x getrouwd geweest?

11 likes

Geen idee maar gemiste kans dat hij zijn banger van een verkiezingsslogan niet gebruikte

9 likes

Dacht ik ook eerst, haha. Maar zou het niet kunnen dat ze vier keer een mooi mogelijke datum hadden die dan weer verplaats moest worden door corona ofzo

5 likes

De eerste poging van Hoekstra om te trouwen strandde een aantal jaar geleden toen zijn jongste zoon leverkanker kreeg. Poging twee zou in juli vorig jaar zijn. ,Een groot feest met alle toeters en bellen’’, zei hij daar eerder over. ,Maar dat plan hebben we in maart, april al overboord gegooid.’’
Poging drie zou in kleine kring zijn: afgelopen augustus - drie dagen voor dé dag - blies Hoekstra het feest toch af. De bloemen waren al besteld en ook de ringen en het trouwpak lagen klaar.
In juni kondigde hij aan dat het huwelijksfeest dit jaar alsnog ‘ergens in Nederland’ zou plaatsvinden. Dat is nu dus eindelijk gelukt.

AD

4 likes

Toch nog een laatste kans op een formatie

3 likes

Als het straks toch weer VVD,CDA, D66 en CU wordt he


2 likes

Helaas geen woord van gelogen :sob:

20 likes

Ja die voelt de bui al hangen als er herverkiezingen komen met haar gedaalde populariteit. Denk ik nu heel cynisch (terwijl ik d66 gestemd heb).
Dan zou ik die deur ook maar op een kier zetten ja :roll_eyes:

1 like

Wat een trut. Waf bezielt mensen toch :frown:

1 like

@Whistle @Airy-fairy , ik begreep dat dit helemaal geen nieuw voorstel van Kaag is maar dat ze dit in augustus (zomer) ook al paar keer heeft gezegd. Ze wil best met de CU maar dan ook met GroenLinks en PvdA. Die plannen zijn toen eerst afgeschoten door Hoekstra en Rutte is daarin mee gegaan. Waarschijnlijk doet ze dit om nu nog een keer te laten zien dat D66 wel wil en is het aan de andere partijen (lees CDA/VVD) om wel/niet mee te gaan.
Of ik het handig vind
geen idee
ik snap Kaag helemaal niet. Denk dat ze een goede diplomaat is maar dan de Nederlandse politiek een heel ander spelletje is.

3 likes

Ik denk dat dit voor Kaag beter uitkomt dan nieuwe verkiezingen, en hetzelfde geldt denk ik voor in ieder geval het CDA.

Vind de bedreigingen aan het adres van Rutte wel heel heftig😟. Stel je voor dat hem echt iets zou overkomen. Snap alleen niet wat de Mocro Maffia specifiek tegen Rutte moet hebben.

Ja, wat eng zeg. Vraag het me ook af, waarom ze hem willen hebben.

Ik denk vooral om aan te tonen wie de ‘daadwerkelijke’ macht in handen heeft? Eerst de rechterlijke macht ondermijnen, toen de controlerende journalistieke en dit zou natuurlijk wel het ultieme ‘bewijs’ van hun positie zijn. Echt beangstigend, die mocro maffia. Wat een kutnaam trouwens.


Die verkiezingsuitslag in Duitsland! Wat laat Merkel het mooi en sociaal achter. En de AfD 10 procent, 9 zetels minder dan 4 jaar geleden. Dat is nog steeds te veel, maar daar kan Nederland wel van leren zeg. Echt een mooie uitslag. Benieuwd hoe het nu verder zal gaan

8 likes

En wil je er verder nog iets over kwijt? Want dit kunnen we allemaal lezen toch, op de NOS site?

11 likes

O, mijn excuus.

Vond het vooral verbazend dat het uit de criminele hoek kwam. Ik verwachtte eerder uit de wappie hoek

2 likes