Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ik zag de foto net die het allemaal samenvat

48 likes

De tjerriedouche (derriedouche)

8 likes

Wat een gier is die vent ook

Mooie rake column over de wooncrisis

6 likes

Vind het wel opvallen dat mensen hem nu pas de rug toekeren, weglopen, excuses eisen. Hij doet precies dit al wel een tijdje, maar toen waren het mensen die blijkbaar niet belangrijk genoeg waren voor een boycot?

6 likes

De holocaust in twijfel trekken. Je mag natuurlijk racistisch zijn in Nederland maar de holocaust in twijfel trekken gaat echt te ver.

22 likes

Heeeel gek ook dat we in dit stadium zijn beland met alles wat hiervoor al mocht.

5 likes

Mijn hoofd: stoely?

Duurde ff

20 likes

Sad but true

1 like

Ik vind het ook bijzonder dat die gast van Jong Forum gewoon is toegelaten tot de Kamer zonder dat iemand er wat aan doet?! Dat is gewoon een neo-nazi en dat kan tegenwoordig gewoon in de Kamer, kennelijk :woman_shrugging:

Daarnaast ook bijzonder dat Sjerrie de rug wordt toegekeerd, maar niet alle anderen (VVD’ers bijvoorbeeld) die constant liegen en onzin uitkramen. Maar goed.

1 like

Woppert moet eens naar de kapper, wat is dit voor een kapsel.

de jongerenpartij van de fvd had vorig weekend een bijeenkomst in de tent naast m’n werk.

een deel van ons terras is op het strand zonder afscheiding en thierry kwam speechen wat bij hun keihard op de speakers aan stond. heel dat deel van mijn terras kon meeluisteren met WE LEVEN IN EEN MATRIX EN MENSEN MOETEN WAKKER WORDEN en “transhumanisme” “gentherapie” “ ze proberen ons te framen als extreemrechte nazi’s maar rechts en links bestaat helemaal niet!!1!”

ander hoogtepuntje uit een andere speech: de man die speechte schreeuwde opeens “en al die vrouwen hebben nu PIJN AAN HUN KUT”

het was echt verschrikkelijk. op een zonnige nazomer zondag, vol terras met mensen die op het strandgedeelte gaan zitten om te kunnen ontspannen.
ben een keer door de beveiliging heen naar binnen gestormd om de eigenaar aan te spreken op het geluid en ik vond het zo naar om al die kids daar te zien staan en te beseffen dat die allemaal in die appgroep zaten en wellicht die berichten verstuurd hadden. en die debiel van een baudet die dan in een maniakale speech tegen die jonge mensen gilt dat de vergelijking met fascisme en extreem rechts gewoon framing van de media is en ze het allemaal heel goed doen :persevere:

2 likes

Misschien is het allemaal bewust :thinking: ik neem de formatie zo serieus dat ik geen tijd heb om naar de kapper te gaan

Ik had net een telefoontje tijdens Wilders
 was hij weer aan het kutte met Rutten?

Dreigen met moties

1 like

Ik wil ook in de kamer zitten, dat denk ik steeds als ik dit kijk.

@Molotov
Hij praat wel echt rustig en duidelijk, dus dat zie ik wel zitten.

3 likes

Wat
 was de context hiervan

Wtf.

2 likes

Wow ben benieuwd idd of deze speech ergens te vinden is.

O ik zou ook wel een motie indienen wegens de arrogantie van Rutte eigenlijk.

Maar ja ben ook in de war wat Wilders’ politieke aesthetic nou precies is

5 likes

Eigenlijk doet het er niet toe, maar ik kan het toch niet laten om me af te vragen of Thierry nou echt gelooft in al die wappie shit die hij uitkraamt, of dat hij het puur doet om stemmen te winnen. Wat denken jullie: gelooft hij het zelf?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers