Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

En het goed gaan met een groot deel van de 2/3 bestaat bij de gratie van het slechtgaan met de rest.

9 likes

Haha volgens mij was het met Jair, dus niet echt een formele sfeer ofzo maar alles nog grappig

1 like

Nu Thierry. Geen zin in maar toch kijken om te zien of iemand hem überhaupt zal interrumperen.

Robje :fire:

3 likes

Ik kijk vooral om mij zelf te kwellen haha.
Ik weet nu al dat mijn bloed zal komen van alle onzin die Thierry gaat uitkramen en toch ga ik kijken.
Hopelijk kan ik daarna wel slapen

1 like

Oh wat een wálgelijke vent toch. Mijn bloed kookt alweer

Wel echt respect dat jullie naar baudet kunnen luisteren, ik sla het over :rofl:

3 likes

Niveautje hoor

Echt, deze man

1 like

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

Hij moet zelfs nog beginnen met zijn betoog, ik zet het uit, ik trek dit niet

LOL, deze idioot die beweert dat gevaccineerden met risico lopen met die Delta variant. I cannot. Meteen weer weggeklikt.

1 like

Wat kijken jullie allemaal met :chair:y?

Ik zou het wel fijn vinden als iemand een wet maakt waarin staat dat je in de tweede kamer geen onwaarheden mag verkondigen.

Het is toch schadelijk en gevaarlijk dat iemand die daar staat dit soort onwaarheden mag zeggen.
Er zijn vast mensen die denken dat wanneer je daar staat je weet waar je over praat.

8 likes

Blijkbaar hebben de leden van D66 en GL de zaal verlaten na het debatje met Jetten en de uitlatingen van Tjerry over de holocaust. Bron: Lamyae (Haagse Zaken) op Twitter

Terecht. Dat ging echt veel te ver

Kunnen we dit wegstemmen asap aub, zo moe van dit theatrale gedoe

1 like

“We zitten in de grot van Plato”. Ok :thumbsup:

2 likes

Zou wel leuk zijn als ze het kruizen element van Holland got talent zouden toevoegen.

Die man is echt elke connectie met de realiteit kwijt.

5 likes

Ja en dat dan zo’n luik opent in de vloer bij wegstemmen maar per kruis zo’n douche van de droomshow, dat was vla toch?

7 likes

Ga wel echt stuk om Hugo die iedere keer zijn rug naar Thierry draait zodra hij aan het woord is

16 likes

Dat Hugo ook met z’n rug naar Cherry gedraaid was, ik zou dat in elke andere situatie respectloos en kinderachtig vinden, hier vind ik het nog mild en beschaafd.

Edit:
Ik citeer het live blog van de nrc:
“ De rest van het betoog van Baudet bestond – niet voor het eerst – uit een lange opsomming van complottheorieën en desinformatie over het coronavirus die de moeite van het noemen hier niet waard zijn. De Kamer besloot het verder te negeren, op PvdA-leider Lilianne Ploumen (PvdA) na, die aan het einde nog een keer ferm afstand van de „walgelijke woorden” van Baudet.”

Heel goed dat media steeds minder aandacht besteden aan alle onzin die hij uitkraamt.

23 likes