Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Haha kom maar door met die aanvallen ehh interrupties op VVD

2 likes

Ik moet gewoon al lachen als ik het hoofd van Thierry zie

2 likes

Ik vind het maar gênant :sob: Wilders en Baudet kan ik echt niet meer aan. Ik kan ergens echt goed snappen dat mensen op een gegeven moment niet meer stemmen haha, is toch te treurig allemaal

1 like

:roll_eyes: die fucking stadsvilla’s die elke projectontwikkelaar nu te koop zet. Tyf op met die zooi, er zijn genoeg hele dure huizen

8 likes

Ja, haar vader (Loek) was ook invloedrijk politicus en nu is haar zus Rutte’s assistent, hij had haar vorig jaar ofzo nog een keer geroepen in een studio tijdens tv opnames toch? Toen hij cijfers niet paraat had

1 like

dat ingestudeerde stukkie met Carolien?

1 like

Haha ja dat inderdaad, charmante gekke spontane Mark

1 like

Opzich wel endgame feminisme, als ook middelmatige vrouwen omhoog kunnen vallen omdat ze invloedrijke familie hebben :heart:

14 likes

Whaha ik schrok me helemaal een hoedje toen de audio ineens weer aanging.

En Rutte steeds lachen :sob: Helemaal in z’n sas

3 likes

Haha dat heb ik ook elke keer weer. Dan heb ik op de achtergrond zo’n debat aan staan terwijl ik aan het werk ben. Tijdens een schorsing vergeet ik dat het aan staat, en dan schrik ik me kapot als ik ineens mensen hoor praten. :woozy_face:

1 like

Hahaha same! Dus over 8 minuten schrikken we weer.

2 likes

Knappe vent die Ceder.
Die Van Baarle ook.

1 like

Ooh deze knappe vent?

5 likes

Om te janken echt

2 likes

Lamaaa hangen

1 like

Wat een vrouwvriendelijke partij die ChristenUnie…

3 likes

Baudet, rot ff op aub. Zo vermoeiend. Jetten doet het goed

2 likes

Experimentele injecties :sweat_smile:

Ga wieberen Baudet

1 like

Ik ben meer dan 3 uur weggeweest en heb alleen Rob Jetten gemist?!?

Een kiesdrempel is misschien toch niet zo’n slecht idee, dit gaat echt lang duren zo.

Weer iemand of er een eindtijd is of gaan ze door tot iedereen is geweest?

1 like

Wat betreft het woningtekort zijn sommige mensen in Zeist tegen import uit binnen- en buitenland. Soms nog erger dan de witte 50+ VVD-stemmer. Gratis krant dus mag dit wel posten lijkt mij. :upside_down_face: