Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Waarnemend fractievoorzitter van de VVD is gewoon een ander woord voor spreekpop van Rutte.

3 likes

oplossen van de problemen die we hebben, geloven ze daar zelf nog in?

10 jaar aan de macht en nog wegkomen met “dat gaan we nu anders doen” :neutral_face:

Maar nu echt hoor!

1 like

Ze is ook asisstent van Rutte geweest, dus natuurlijk wou hij haar in de kamer hebben.

1 like

En daarom is Henk Kamp weer minister. Iedereen die Rutte geen tegengas geeft krijgt natuurlijk de baantje.

1 like

Dus welkom bij aflevering 43984320982 van Kutte met Rutte

8 likes

Morgen begin ik Ă©cht!

Wtf lult zij in godsnaam, ze doen net alsof alle beleggers pandjes verhuren onder de toeslagengrens.

Man man man

Kort en duidelijk antwoord geven/je punt maken is ook wel een vak apart he

Ik kan altijd zo slecht luisteren naar Sophie Hermans. Uh uhuhuh uh uhhh uh

2 likes

wat een lelijk tapijt ligt daar trouwens.

3 likes

Ik denk dat de VVD en D66 elkaar wel op de woningmarkt “plannen” vinden, lekker “kritisch” weer.

Ik heb een deel gemist van Sophie haar tijd maar van wat ik zie geeft dit wel echt de leegte van de vvd weer.
PVV, en Fvd stemmers heb ik weinig begrip en compassie voor maar ik kan me als ik dit hoor ook niet voorstellen dat iemand trots is op z’n vvd stem.

Edit:
Dat de vvd zich niet herkent in schuld hebben aan de woningnood is misschien wel het grootste kenmerk van de vvd stemmers die ik ken, die denken ook echt dat beleid daar niet perse het probleem heeft veroorzaakt.

Je onderschat met hoeveel Nederlanders het Heel Goed gaat. Maarten van Rossum had er gister een analyse over, maar ongeveer 2/3e van de Nederlanders gaat het financieel/sociaal-economisch (meer dan) prima mee.

1/3e is alsnog 6 miljoen mensen met wie het niet heel goed gaat, maar er zijn heel veel mensen die enorm comfortabel leven onder Rutte en dat helemaal prima vinden verder.

4 likes

“Cijfers en percentages vind ik ingewikkeld” :joy:

1 like

Next

Omg VVD wil mensen helpen. It’s a fucking Christmas miracle

5 likes

Meer huizen van > 8 ton bouwen :joy:

Mensen met :moneybag: zijn dan zeker geholpen idd

2 likes

vermogende mensen

3 likes