Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Hahahahhaha Jetten :ok_hand:t3:

2 likes

https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/plenaire_vergaderingen/details/activiteit?id=2021A05704

Hier vind je de sprekerslijst inclusief spreektijd per persoon. Wilders heeft 25 minuten zonder interrupties dus met een beetje pech zitten we tot vanmiddag naar hem te luisteren.

Omdat zijn kiezers niet echt geïnteresseerd in in oplossingen maar vooral graag praten over wat er allemaal zo erg is in dit land wat allemaal de schuld is van mensen die wel verbetering en verandering willen

5 likes

Ik vind het knap hoe de collega’s in de Kamer nog naar zijn stem kunnen luisteren. Wat een verschrikking en wat een poep komt er uit zijn mond

2 likes

In elke andere vergadering was die man al lang de mond gesnoerd en de zaal uitgestuurd

1 like

Ja heel erg. En toch schijnen ze het buiten de debatten toch prima met elkaar te kunnen vinden allemaal en gaat er regelmatig iemand van een andere partij lunchen op de kamer van Wilders omdat hij niet mee kan naar het Kamerrestaurant door zijn beveiliging.

1 like

Ik kijk het nu niet live, maar vaak zie je dat de meeste mensen als Wilders spreekt ook veel meer op hun mobiel zitten, want ze weten toch al wel wat komen gaat. Misschien word je op ten duur ook wel immuun voor hem.

2 likes

Altijd zijn haat tegen asielzoekers wordt daar zo moe van.

Dat is wel echt professioneel als je zo je werk / privé kunt onderscheiden.
Want hij is niet op z’n mondje gevallen.

Ik zou echt denken ja doeeei Geert, je hebt me net vanalles toegewenst… ga toch niet met jou lunchen of iets.


Dit was geen verspreking hoor hahaha

4 likes

Azarkan is ook lekker on point

1 like

Eens

18 likes

@Zemraluani Hij noemde Wopke gister ook Woppert in een interview en nu ben ik echt fan

25 likes

Hahah dit ik wil zien, welk interview is dit?

1 like

Ik kan echt nauwelijks luisteren naar Wilders maar er zijn inderdaad 1.006.604 mensen die op Wilders gestemd hebben. Dus de kans dat je mensen kent die het met hem eens zijn is supergroot, ik vind dit echt problematisch in de samenleving en hoe er geformeerd gaat worden want er zijn ook vrij veel stemmen gegaan naar mensen die gekozen zijn die dit (of een lightversie hiervan) ook onderschrijven.

Dus echt walging bij deze boodschap, maar wegkijken en negeren kan je ook niet maken als je de situatie van nu wilt begrijpen.

6 likes

Sorry dubbelpost maar het blijft echt weer gaan over heroïsch VVD Nederland bij Hermans? En interessant wat haar ambitie is om in de politiek te gaan maar zou het nu misschien een keer over anderen kunnen gaan dan over jezelf en je partij?

1 like

Lekker kapseltje Ploumen!

6 likes

Sophie vindt wel veel dingen ingewikkeld zeg

1 like

Precies daarom zat ik nu ook te kijken. Maar blijft wel lastig.

1 like

Sophie is vleesgeworden middelmatigheid in positie geholpen door nepotisme.

Mijn verwachtingen van haar zijn altijd extreem laag.

12 likes

Hahahaha die cda man die druk op z’n telefoon zit terwijl Caroline vak K aanspreekt op telefoon gebruikt tijdens een debat.

1 like