Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ik heb vanochtend wat dingen gelezen over deze zaak. Hoe kan het zo zijn dat Brian nu ineens vermist is? Zijn ouders vertelden toch dat hij alleen thuis was gekomen met de van? Why on earth is hij niet eerder opgepakt?:scream: Ik hoop dat het goed afloopt, maar lijkt me helaas hoogst onwaarschijnlijk.

Rob ziet er wel goed uit in deze kleur zeg, staat m echt heel goed.

19 likes

Hij ziet er tenminste wel de lol van in haha

19 likes

toch wel duidelijk de enige met stijl.

4 likes

Hahaha in aansluiting op de RGK

5 likes

Eerlijk, ik heb op dezelfde middelbare als Mark Rutte gezeten en veel ouders van klasgenoten zagen er ook gewoon echt zo uit

3 likes

Wat bezielt mensen om dit te doen?! :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head: Dit gaat om Amerikanen maar in NL was er ook al zoā€™n zaak waar uiteindelijk 59 kinderen door verwekt zijn. Ik kan mij gewoon echt niet voorstellen wat er als moeder en kind door je heen gaat als je deze bizarre ontdekking doet.

https://www.ad.nl/buitenland/vrouw-bezoekt-9-jaar-lang-gynaecoloog-die-plots-haar-eigen-vader-blijkt~ad158aaf/

Ze is waarschijnlijk gevonden, zo zielig

3 likes

Wat moet deze man nog doen om uit de kamer gezet te worden. Is zoiets Ć¼berhaupt mogelijk?

8 likes

Die man is van het padje af

1 like

Supergaaf, Superdry!

5 likes

Leuk geschreven ook!
Vind dit mooi:

Rutte kreeg, vermoed ik, het idee dat je als politicus Ć¼berhaupt een lekker ding kon zijn door Hugo de Jonge en Wopke Hoekstra, die zichzelf al tijden lekker vonden.

2 likes

Ik vind dit dus echt een hele flauwe manier om te scoren. Zoveel mensen die dit soort kleding dragen, echt een beetje pesterig om er dan zoā€™n column over te schrijven.

8 likes

Deze reclame bij mij erbij maakt het af. :joy::joy::joy:

Wachten tot Wopke met zoā€™n Jezus-shirt aan komt, ge zijt gvd toch van de CDA, of nietā€¦!?

12 likes

Gymhaai :joy:

2 likes

Joh, als jouw vriend dit graag draagt, who cares toch! Ieder zo zijn (gebrek aan) smaak.

24 likes

Neeeee :sob:

2 likes

Mijn vriend zei net uit het niks tegen me in een discussie ā€˜als je nu niet ophoudt ga ik dat shirt van Wopke kopenā€™ :cry:

18 likes

Aangezien hij me de meest redelijke persoon in de relatie lijkt, zul je het wel verdiend hebben.

16 likes

Ja hier zit een voorgeschiedenis aan, 100% team vriend.