Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

7 likes

ze lieten net bij beau een best awkward fragment zien van Omzigt voor de voordeur van Wopke (?) waarin ze hem vroegen wat hij ervan vond…

1 like

Goed dat dit belicht wordt. Jas over de riem trekken is iets wat ik altijd al doe, om kreukels zoveel mogelijk te voorkomen :crazy_face:

1 like

Presentatie eindverslag toeslagaffaire

Die reacties onder dit artikel ook weer. Gadverdamme wat is er toch veel mis in deze wereld.

Niks met het artikel te maken, maar ik
vind het zo bizar dat we dit #metoo klachten zijn gaan noemen. Waarom niet gewoon zoals het is: aanranding.

26 likes

Beide gezinnen hebben strafbare feiten gepleegd.

Gezinnen?
Ik ga er vanuit dat je dat fout formuleert, of niet?

Er zijn kinderen betrokken, die naar alle waarschijnlijkheid geen feiten hebben gepleegd maar dik vet slachtoffer zijn van dit gevaarlijke racistisch gedrag van die gekke buren met hun honden (heb je dat filmpje gezien? Mijn hart brak voor die kids en die moeder) en vernielingen aan dat huis waar ook die kinderen wonen. Damn. Want racistisch en pesten is het echt.

10 likes

Oprah neemt hierin alleen over wat in het artikel staat, wordt gezegd door de politie.

1 like

Partijen sorry!

Ik heb het filmpje gezien ja, vreselijk en heb er geen woorden voor.
Zoiets doe je gewoon niet.

@kali
Ja moeten de mensen anders tijdens de lockdown hè, kom dan maar rellen. :unamused:
Net zo als ik die geldinzamelactie ook niet goed snapte.

1 like

Daar zijn ze weer!!

Hard gewerkt op het het werk op het strand :+1:t2: (grapjuh)

Annabel Nanninga (@ANanninga) Tweeted: #2021 https://t.co/56WADKMOXO

1 like

Het doet mij juist denken aan de nix18 campagne. Dus 21? Lekker zuuuuuipen

4 likes

Hahahah staat JA nou echt voor ‘Joost Annabel’?

Ik ga stuk :joy:

9 likes

Tekent weer de creativiteit van deze mensen en voorspelt de mate van creativiteit in de toekomst :joy:

3 likes

Haha maar echt. Ik zie nu pas trouwens dat zij midden november een kind heeft gekregen? Even helemaal gemist dat zij überhaupt zwanger was… lijkt me wel een pittige tijd voor haar dan

1 like

nee er staat partijen of lezen wij nu verschillende dingen?

dan nog, als er gezinnen staat dan wil ik het alsnog corrigeren. houd die arme kinderen erbuiten, hen is en wordt schade aangedaan, en hoe…

2 likes

Straks persconferenties over de brexitdeal eerst EU (Von der Leyen) en dan Johnson

3 likes

Jaa ben benieuwd

1 like

Sorry hoor maar verstaat iemand anders dit wel. Ik niet door het Frans en Engels door elkaar. O nu met het Duits gaat het wel prima

2 likes

Ik krijg er een warm Europees gevoel van haha

Maar ik wil details, nuuuuuu