Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Dacht heel even dat ie het vrouwenshirt aan had door de sponsor maar tis gewoon een oud shirt haha

1 like

Was er even tussenuit dus super late reactie maar hele fijne uiteenzetting, haha.

Je verdrinkt inderdaad in de informatie als je bijleest. Ben benieuwd naar de komende tijd.

1 like

@Zemraluani ik lees nu pas dit bericht en moet denk ik even mijn eerdere reactie over het overlaten aan mensen die er verstand van hebben terugnemen. Excuses!

3 likes

Ja heel ziek dit, ook met dat klikken voor $10000. Hoe kunnen mensen dit steunen

Ook weer echt fantasieloze ideeën.

1 like

We zijn gaan stemmen maar we leven allemaal “gewoon” in Ruttes wereld hoor
Dat die informateur ook zegt dat het een zeer onbevredigende uitkomst is en dat er genoeg aanknopingspunten waren eh hallo dat is toch haar baan (en die van de informateuren (informanten? informateurs?) daarvoor).

3 likes

ik zit echt te kijken van zweeft er nu een wijnglas haha

Lijkt echt zo’n uitje waarbij de ene helft graag sportieve groepsactiviteiten doet en de andere helft denkt, sporten no way😅

2 likes

-verwijderd door moderator-

Krijg deze door van een vriendin, weet niet of hij hier of in het coronatopic moet :cry:
Echt een goed idee dit

5 likes

Die gaan vast allemaal naar Spaarnwoude

5 likes

Wat superfijn dat wittemannenhobby’s ten minste gewoon door kunnen gaan! :heart:

Veel plezier boys en nu ff lekker de boel de boel laten!

36 likes

Echt rillingen van deze golf Jeroenen in alle soorten en maten

28 likes

We kunnen er nu snel een hek omheen zetten.

18 likes

Hallo er zijn wel drie vrouwen te zien op die foto hé

1 like

Witte mannen komen in vele gedaantes

15 likes

Het vervelende is dat ik voor mijn werk in zo’n trein zit nu, ik kies hier niet voor

1 like

Niet zo gemeen doen tegen witte mannen, dat zijn die fragiele zieltjes he-le-maal niet gewend.

4 likes

Bernhard reageert op de commotie

De prins, die tot nu toe nog nergens wilde reageren op al het commentaar, ging niet in op de vraag of de kritiek hem raakt. Volgens hem is het ’natuurlijk maar een kleine groep mensen’ die tegen is en heeft de organisatie alles goed gedaan. „De rechter en allemaal andere mensen hebben ernaar gekeken. We hebben het allemaal volgens de regels gedaan. We liggen onder een loep en proberen in die zin het beste jongetje van de klas te zijn.”

:joy: “natuurlijk maar een kleine groep mensen” die kritisch is, koekoek

8 likes

Nog niet Ă©Ă©ns een “betreur de ophef” :joy::joy:

5 likes

imma just drop this right here

3 likes

Wat is je mening hierover?